loading...
سایت سرگرمی،خبر،دانلود نرم افزار موبایل و کامپیوتر...بالینک مستقیم
amirhossein بازدید : 45 چهارشنبه 17 اردیبهشت 1393 نظرات (0)
BeeTalk | 11.17 ، 31.66 MB

BeeTalk دانلود نرم افزار BeeTalk نرم افزار موبایل مشابه WeChat – اندروید – آیفون

امروز در ارم دانلود می خواهیم مسنجر پرطرفدار بیتالک BeeTalk  را برای شما قرار بدهیم که ظرف مدت کوتاهی توانسته میلیون ها کاربر را به خود جذب کند و برای گوشی های اندروید و آیفون  عرضه شده است. این نرم افزار رامی توان جایگزین مناسب و حتی قوی تری برای نرم افزارهای مشابه همچون WeChat و هم تراز با نرم افزارهای مشابه برقراری تماس و ارسال پیامک رایگان همچون  LINE  دانست. از امکانات کلیدی نرم افزار می توان به جستجوی مکان های نزدیک و یافتن کاربران در اطراف خود با استفاده از ویژگی look around و Shake،ارسال شکلک های سخنگو، ارسال پیام صوتی، تصویری و نوشتاری رایگان ،  امکان ارسال متن های دلخواه برای صفحه اختصاصی با ویژگی های لایک و کامنت گذاری توسط دیگران، طراحی و نقاشی روی صفحه و ارسال به دوستان، پشتیبانی کامل از چت گروهی و محیطی زیبا و کاربر پسند اشاره نمود. توجه داشته باشید که پ اپلیکیشن BeeTalk  به راحتی و بدون هیچگونه مشکلی در سریع ترین زمان ممکن (کمتر از ۱ دقیقه!) کد را به سیم کارت های ایرانسل و همراه اول میفرستد و اگر کد را دریافت نکردید چندین بار درخواست فرستادن مجدد کد (Resend) را بفرستید تا کد شش رقمی را برای فعالسازی برنامه بی تالک برای شما بفرستد.

 

برای مشاهده  و دانلود نرم افزار BeeTalk به ادامه مطلب بروید :

amirhossein بازدید : 36 چهارشنبه 17 اردیبهشت 1393 نظرات (0)
viber | 16.1 ، 36.35 MB

viber free call  دانلود Viber وایبر، نرم افزار موبایل برقراری تماس و ارسال پیامک رایگان   اندروید   آیفون
(۹۳/۲/۱۶) تغییرات:
به روز شدن نسخه اندروید (نسخه ۴٫۳٫۱٫۲۱)

به روز شدن نسخه آیفون (نسخه ۴٫۲)

امروز در ارم دانلود جدید ترین نسخه آیفون و اندروید  از نرم افزارمعروف Viber  وایبر، نرم افزار موبایل برقراری تماس و ارسال پیامک رایگان مخصوص گوشی های اندروید  و آیفون  و آیپاد را برای شما قرار داده ایم. نرم افزار Viber ابزاری است  که به شما اجازه می دهد تا در هر جای دنیا با دوستان خود که Viber بر روی گوشی آن ها نصب شده است تماس تلفنی برقرار کرده و یا اس ام اس رایگان ارسال کنید. فقط کافی است که گوشی شما از طریق WiFi یا ۳G به اینترنت متصل باشد، پس از اجرا، نرم افزار به صورت اتوماتیک تمامی دوستان شما که از این نرم افزار استفاده می کنند را شناسایی کرده و آماده برقراری ارتباط با آنها می شود. این برنامه احتیاج به نام کاربری و رمزعبور ندارد و از طریق شماره تلفن موبایل، ارتباط را برقراری می کند.هنگام استفاده از وایبر، تماس تلفنی شما به هر کاربر Viber دیگر آزاد است و کیفیت صدا خیلی بهتر از تماس های عادی (GSM) می باشد.  این نسخه های جدید نسبت به نسخه های قبلی دارای مزایای زیر است :

برای مشاهده و دانلود نرم افزار  Viber وایبر به ادامه مطلب بروید :

amirhossein بازدید : 67 دوشنبه 15 اردیبهشت 1393 نظرات (0)
اگر با تست سخت افزاری قطعات رایانه سر و کاردارید حتما نام نرم افزار CPU-Z برای شما آشناست که چندی پیش این نرم افزار در دریچه مجله خبری برای رایانه معرفی شد که البته با استقبال فراوانی هم رو به رو شد. اما امروز قصد معرفی نرم افزار CPU-Z برای گوشی‌ها و تبلت های اندرویدی را داریم. کار این نرم افزار تست و بررسی سخت افزار مورد استفاده در سیستم می باشد که شما می‌توانید از آن به عنوان تست سخت افزار گوشی اندرویدی خود استفاده کنید.

علاوه بر کار اصلی CPU-Z، این برنامه قابلیت تشخیص گوشی‌های اصلی اندرویدی را از تقلبی دارد.



  حجم: 316 کیلوبایت
  نسخه: 1.0.4
  اجرا در: اندروید 2.2 و بالاتر


دانلود
 
amirhossein بازدید : 36 دوشنبه 15 اردیبهشت 1393 نظرات (0)
SMS Lock یک نرم افزار ساده اما قدرتمند در زمینه قفل گذاری بر روی اس ام اس ها است. حتما برایتان پیش آمده است که در گوشی خود تعدادی اس ام اس شخصی داشته باشید و ترجیح دهید از چشم دیگران دور بماند. این برنامه به شما کمک می کند تا بر روی اس ام اس های گوشی هوشمندتان رمز بگذارید تا کسی جز شما به انها دسترسی نداشته باشد. همچنین قابلیت جالبی که این برنامه دارد این است که می توانید پیام هایی که تنها از شماره ای خاص برایتان ارسال می شود را رمزگذاری کنید. از ویژگی های این برنامه می توان به سرعت در رمزگذاری، رفع چند  باگ در ورژن جدید و محیطی کاربرپسند اشاره کرد.




اندرويد 2.2 و بالاتر

548.84 کیلوبایت




اندرویدی ها
 
amirhossein بازدید : 41 دوشنبه 15 اردیبهشت 1393 نظرات (0)
گم شدن کنترل تلويزيون بارها و بارها اتفاق می‌افتد پیدا کردن این وسیله کوچک کار آسانی نیست اما اگربه دنبال نرم افزاری هستید که گوشی همراه شما را به کنترل تلویزیون تبدیل کند دریچه نرم افزار Smart IR Remote را برای گوشی‌ها و تبلت‌های اندرویدی معرفی می کند.

بدون شک گوشی ها وسیله‌ای هستند که این روزها همیشه همراه ما هستند و شما کاربران می توانید با این نرم افزار به عنوان کنترل تلویزیون استفاده کنید. البته این نرم افزار روی گوشی هایی که مجهز به دستگاه مادون قرمز یا همان اینفرارد هستند قابلیت اجرا دارد.




مشخصات

  حجم: 8.12 مگابایت

  نسخه: Samsung / HTC v1.7.0

  اجرا در: اندروید 4.0.1 و بالاتر



 
amirhossein بازدید : 89 دوشنبه 15 اردیبهشت 1393 نظرات (0)
نرم افزار کنترل موس و کیبورد با گوشی  +دانلود اندروید





این برنامه جالب به شما اجازه می دهد تا با استفاده از سیستم بیسیم به کامپیوتر متصل شوید و با کمک آن موس و کیبور خودتان را کنترل کنید. این برنامه می تواند در زمانی که شما موس و یا کیبوردتان خراب شده است به شما کمک کند و این روزها به یکی از برنامه هیا پرفروش تبدیل شده است.



 
amirhossein بازدید : 59 دوشنبه 15 اردیبهشت 1393 نظرات (0)
نرم افزار جواب دادن تماس ها بدون لمس صفحه ؛ نرم افزار Air Call-Accept این امکان را به شما می دهد تا بدون هیچ گونه زحمتی تماس های تلفنی خود را پاسخ داده و یا آن ها را در تماس کنید .
                 
 
amirhossein بازدید : 48 پنجشنبه 04 اردیبهشت 1393 نظرات (0)

 

tango دانلود Tango   تانگو، نرم افزار موبایل تماس صوتی و تصویری رایگان

 به روز شدن نسخه اندروید (نسخه ۳٫۶٫۸۲۸۹۱)

 به روز شدن نسخه آیفون،آیپد و آیپاد (نسخه ۳٫۲٫۶۴۷۰۹)

امروز در ارم دانلود جدیدترین نسخه های نرم افزار Tango  برای اندروید و گوشی های آیفون، آیپد و آیپاد را برای شما قرار داده ایم .Tango ابزاری است  که به شما اجازه می دهد تا در هر جای دنیا با دوستان خود که Tango بر روی گوشی آن ها نصب شده است تماس تلفنی  وصوتی رایگان برقرار کنید و در صورت لزوم آن را به راحتی به یک تماس تصویری مبدل کنید. فقط کافی است که گوشی شما از طریق WiFi یا ۳G به اینترنت متصل باشد پس از اجرا، نرم افزار به صورت اتوماتیک تمامی دوستان شما که از این نرم افزار استفاده می کنند را شناسایی کرده و آماده برقراری ارتباط با آنها می شود. شما با تانگو علاوه بر امکان مکالمه رایگان داخلی و خارجی به صورت صوتی و یا تصویری، امکان ارسال و دریافت پیامک، عکس، فیلم، موسیقی و … را نیز دارید. مزیت نسخه جدید به نسخه قبلی را می توان در  امکان یافتن دوستان جدید از روی نقشه و بهبود عملکرد کلی دانست.

برای مشاهده و دانلود Tango – تانگو، نرم افزار موبایل تماس صوتی و تصویری رایگان  به ادامه مطلب بروید :

amirhossein بازدید : 86 پنجشنبه 04 اردیبهشت 1393 نظرات (0)
LINE | 14.04 ، 1.63 ، 19.5 MB

line دانلود LINE   نرم افزار موبایل برقراری تماس و ارسال پیامک رایگان

به روز شدن نسخه اندروید (نسخه ۴٫۲٫۱ )

اضافه شدن نسخه جاوا مخصوص گوشی های نوکیا سیمبیان

 (۹۲/۹/۲۸) تغییرات:

به روز شدن نسخه آیفون ، آیپد وآیپاد (نسخه ۳٫۸٫۲)

 LINE  یکی از  نرم افزارهای موبایل برقراری تماس و ارسال پیامک رایگان می باشد که امروز در ارم دانلود می خواهیم جدید ترین نسخه های ارائه شده برای گوشی های اندروید و آیفون  و جاوا برای گوشی های نوکیا و سیمبیان را برای شما قرار بدهیم. این نرم افزار را می توان جایگزین مناسبی برای نرم افزارهای مشابه همچون وایبر، دانست و  هم تراز با نرم افزارهای مشابه برقراری تماس و ارسال پیامک رایگان همچون  WeChat ، KakaoTalk  دانست. هنگام استفاده از LINE، تماس تلفنی شما به هر کاربر LINE دیگر آزاد است و کیفیت صدا خیلی بهتر از تماس های عادی (GSM) می باشد. هم چنین به شما اجازه می دهد تا در هر جای دنیا با دوستان خود که LINE بر روی گوشی آن ها نصب شده است  اس ام اس رایگان ارسال کنید. از ویژگی های این نسخه های جدید می توان به اضافه شدن Albums برای ایجاد و ویرایش آلبوم عکس با یک دوست و یا در گروه ، دو روش اطلاع رسانی جدید، اعلام قطعی و وصل شبکه و بهبود کیفیت تماس های صوتی، اضافه شده  توابع Delete Massage ، Forward  و Save to Notes  و بهبود ویژگی های اصلی اشاره نمود.این مسنجر که  در ۵۲ کشور جهان رتبه اول بهترین نرم افزار کاربردی را کسب کرده است و هم اینک بیش از ۳۵۰ میلیون کاربر در سراسر جهان دارد را از دست ندهید.مزیت نسخه جدید به نسخه قبلی را می توان در  اضافه شدن هزاران شکلک جدید و بهبود عملکرد کلی دانست.

برای مشاهده و دانلودLINE  نرم افزار موبایل برقراری تماس و ارسال پیامک رایگان به ادامه مطلب بروید :

amirhossein بازدید : 49 دوشنبه 01 اردیبهشت 1393 نظرات (0)
Fast & Furious 6: The Game v3.4.2 | 34.8 ، 206 MB

fast and furious دانلود بازی Fast & Furious 6: The Game v3.4.2 – اندروید

Fast & Furious یکی از برترین بازی های جداب مسابقات اتومبیلرانی و بر اساس فیلمی به همین نام است که سری ششم آن با گرافیکی خیره کننده وبهبود چشمگیر نسبت به نسخ قبلی  برای سیستم عامل اندروید عرضه شده است. در این بازی شما شما قابلیت انتخاب ده ها ماشین مختلف و تیونیینگ آن ها را دارید و در خیابان های لندن که با جزئیات دقیقی طراحی شده می توانید به کورس و مسابقه بپردازید. شما با این بازی هیجان را به دلیل گیم پلی روان آن تجربه کرده و مسلما از بازی لذت می برید. لینک دانلود فایل apk  بازی  Fast & Furious 6: The Game v3.4.2 در قسمت یک لینک های دانلود و لینک دانلود دیتای بازی در قسمت دو لینک های دانلود مخصوص گوشی ها و تبلت های اندروید با سیستم عامل ۲٫۳ و بالاتر برای شما هم میهنان عزیز قرار داده شده است.

amirhossein بازدید : 52 دوشنبه 01 اردیبهشت 1393 نظرات (0)

RoboCop v1.0.3  یا  پلیس آهنی یکی از بازی های بسیار محبوب و هیجان انگیز و در سبک بازی های اکشن است که برای سیستم عامل اندروید و iOS عرضه شده است. در این بازی  که بر اساس فیلم پلیس آهنی ساخته شده است  شما در نقش پلیس آهنی  و به عنوان یک مامور قانون دست به اقدامات حرفه ایی خواهید زد  و با تبهکاران ، ولگرد های خیابانی و دشمنان مبارزه کرده و قانون را در سراسر کشور اعمال کنید . لازم به ذکر است که در ابتدای بازی آموزش های متعددی به شما داده می شود تا شما پله به پله بتوانید در طول مراحل بازی پیشرفت کنید و به یک پلیر حرفه ای تبدیل شوید. در طول بازی وظابف مختلفی از جمله نجات گروگان ها و خبرچینی و نابودی ربات ها را بر عهده خواهید داشت. همچنین شما می توانید لباس و سلاح خود را ارتقا دهید. با استفاده از حسگر حرارتی می توانید بدن دشمنان خود را اسکن کنید و نقاط ضعف آن ها را بیابید. گرافیک بازی بسیار عالی است و صداگذاری و مراحل بسیار خوب و قابل قبول کار شده اند.

برای مشاهده تصاویر و دانلود بازی  اکشن  پلیس آهنی  RoboCop به ادامه مطلب بروید .

amirhossein بازدید : 78 دوشنبه 01 اردیبهشت 1393 نظرات (0)

 

Blood zombies یکی از بازی هایی است که در ژانر محبوب و پر طرفدار مبارزه با زامبی ها برای گوشی های اندرویدی ساخته شده است. زامبی (در زبان‌های اروپایی: zombie) به جسدهای متحرکی گفته می‌شود که روح ندارند که  امروزه  فیلم‌های ترسناک بسیاری بر اساس زامبی ها ساخته شده است. این بازی یکی از بازی های عالی در زمینه شلیک به زامبی ها است که شما در آن با لشکری از زامبی ها به صورت رو در رو مبارزه می کنید. از ویژگی های این بازی می توان به امگان استفاده از طیف وسیعی از سلاح ها، چندین حالت مختلف از بازی و مبارزه با غول و رئیس بازی در پایان بازی اشاره کرد. لینک دانلود بازی Blood zombies  مخصوص گوشی ها و تبلت های اندروید با سیستم عامل ۲٫۲ و بالاتر در قسمت لینک های دانلود برای شما هم میهنان عزیز قرار داده شده است.

برای مشاهده عکس های بیشتری از بازی به ادامه مطلب بروید.

اطلاعات کاربری
  • فراموشی رمز عبور؟
  • آرشیو
    نظرسنجی
    مدیریت جدید سایت از نظر مطالب و...چطور است؟؟؟
    آمار سایت
  • کل مطالب : 245
  • کل نظرات : 21
  • افراد آنلاین : 2
  • تعداد اعضا : 106
  • آی پی امروز : 17
  • آی پی دیروز : 16
  • بازدید امروز : 100
  • باردید دیروز : 20
  • گوگل امروز : 0
  • گوگل دیروز : 0
  • بازدید هفته : 182
  • بازدید ماه : 326
  • بازدید سال : 2,408
  • بازدید کلی : 132,092