loading...
سایت سرگرمی،خبر،دانلود نرم افزار موبایل و کامپیوتر...بالینک مستقیم
amirhossein بازدید : 78 دوشنبه 22 اردیبهشت 1393 نظرات (0)

به گزارش خبرنگار دریچه فناوری اطلاعات باشگاه خبرنگاران؛ این روزها بحث بر سر فیلتر نرم افزارهای چت و ممنوعیت استفاده از آن‌ها زبان زد مردم و سوژه خبرگزاری‌ها شده است. در این گزارش قصد داریم ذره‌بین دریچه را روی وایبر بیندازیم و کمی ریزبینانه‌تر به آن نگاه کنیم، شما کاربران عزیز هم همراه ما تا پایان این گزارش باشید چرا که می‌خواهیم نظر شما را بعد از انتشار مطالبی در خصوص این برنامه جویا شویم.

amirhossein بازدید : 101 دوشنبه 22 اردیبهشت 1393 نظرات (0)

 

اخبار ,اخبار اقتصادی ,جدیدترین قیمت لپ‌تاپ

 

اخبار اقتصادی -  جدیدترین قیمت لپ‌تاپ

پس از چند هفته نوسان قیمت و روند افزایشی قیمت‌ها، این هفته قیمت‌‌ها در بازار لپ‌تاپ رو به کاهش رفته است.

به گزارش فارس، این قیمت‌ها مربوط به محصولات دارای گارانتی و خدمات پس از فروش در بازار است.

amirhossein بازدید : 67 چهارشنبه 17 اردیبهشت 1393 نظرات (0)

در مطالب گذشته توضیح مختصری راجع به کدهای مخفی گوشی های تلفن همراه بیان نمودیم و کدهای مخفی مدل های  سامسونگ را نیز برای شما دوستان عزیز معرفی کردیم .
در این مطلب کدهای مخفی ال جی را برای طرفداران این برند محبوب جمع آوری کرده ایم که امیدواریم مورد توجه شما عزیزان قرار گیرد .

                       کد های مخفی LG

amirhossein بازدید : 36 چهارشنبه 17 اردیبهشت 1393 نظرات (0)

گوشی های سامسونگ یکی از پرطرفدارترین برندهای موجود در بازار موبایل می باشند .هر کدام از برندهای گوشی دارای تعدادی کد مخفی مختص خود می باشند که بین اکثر مدلهای آن برند مشترک هستند . با وارد کردن این کدهای مخفی میتوانید به بسیاری از تنظیمات داخلی گوشی و یا منوهای سیستمی دسترسی داشته باشید و یا برخی کارها را بطور سریعتر یا اصطلاحا میانبر انجام دهید .

                         کد های مخفی گوشی سامسونگ

amirhossein بازدید : 41 سه شنبه 16 اردیبهشت 1393 نظرات (0)

 

 

3

یکی از دردناک‌ترین لحظات برای هر دوست‌دار فناوری وقتی است که یک تلفن‌ همراه هوشمند را در وضعیت خیس شده می‌بیند. ر این مقاله قصد داریم تا پنج گام برای نجات گوشی خیس شده را به شما بگوییم که می‌توانند تاثیر بسیار شگفت‌انگیزی بر روی بقای دستگاه شما داشته باشند.

این گام‌ها بسیار ساده‌ هستند و ممکن است پیش از این با برخی از آن‌ها آشنایی داشته باشید ولی نکات ظریفی در اجرای هریک از آن‌ها وجود دارد که می‌تواند جلوی ضرر مالی شما را بگیرد و به سادگی بتوانید از یک لطمه بزرگ جلویری نمایید. نکته مهم در نابودی تلفن همراه این است که تنها یک دستگاه از دست نرفته است بلکه اطلاعات بسیار فراوانی درون این دستگاه وجود داشته‌ است که شاید دیگر نتوان به آن‌ها دست یافت بنابراین نخستین پیشنهاد ما به شما رعایت ایمنی در مصرف و استفاده از تلفن‌همراه هوشمند است و در دومین گام درصورتی که حوادثی از این دست برای شما رخ‌ داد امیدواریم محتوای این متن به داد دستگاه شما برسد.

amirhossein بازدید : 33 سه شنبه 16 اردیبهشت 1393 نظرات (0)

امروزه تمام دنیای ما انباشته شده از انبوه رمزها و کلمات عبور، مانند کلمه عبور عابر بانک، کلمه عبور ایمیل و کلمه عبور سیستم های رایانه ای و … البته این کلمات و رمز ها ضرویست و امنیت ما را تا اندازه ای تامین می کند اما در مواقعی ممکن است که افرادی رمز عبور خود را فراموش کنند، دراین صورت چه کار باید کرد آیا باید قید همه چیز را زد یا هنوز امیدی هست که به اطلاعات دسترسی داشته باشیم؟!!!

اگر الگو قفل گوشی اندرویدی خودرا فراموش کرده اید دیگر نگران اطلاعات خود نباشید چون به روشی آسان می توان آن را باز کرد.

 

 

باز کردن قفل اندروید,موبایل

 

amirhossein بازدید : 40 دوشنبه 15 اردیبهشت 1393 نظرات (0)
6 نکته که پس از خرید دستگاه هوشمند باید به آنها توجه کنید،اگر بتازگی یک تلفن همراه هوشمند یا تبلت خریده‌اید خواندن این مطلب را به شما پیشنهاد می‌کنیم.
اگر بتازگی یک تلفن همراه هوشمند یا تبلت خریده‌اید خواندن این مطلب را به شما پیشنهاد می‌کنیم.
همان‌طور که می‌دانید دنیای فناوری روز‌به‌روز در حال پیشرفت بوده و سرعت پیشرفت در تجهیزاتی مانند تلفن‌های همراه و تبلت‌ها بسیار زیاد است. در این بین کسانی هستند که بتازگی به جمع کاربران این وسایل هوشمند اضافه‌شده‌اند و برخی نیز دستگاه قدیمی خود را ارتقا داده‌اند. استفاده از این وسایل به هوشمندی و توجه به نکات ریز و درشتی نیاز دارد که در این مقاله شش مورد از مهم‌ترین‌ آنها را به شما پیشنهاد می‌کنیم.

دستگاه هوشمند،گوشی هوشمند ،تبلت،راهنمای خرید موبایل،نرم افزار موبایل
amirhossein بازدید : 45 دوشنبه 15 اردیبهشت 1393 نظرات (0)
عکس های جدید ال جی G3 به همراه یک قاب جدید در اینترنت منتشر شده است. این گوشی در 6 خرداد به طور رسمی معرفی می شود. با اینکه محصول جدید ال جی وارد بازار نشده ...

مجله اینترنتی کمونه:

عکس های جدید ال جی G3 به همراه یک قاب جدید در اینترنت منتشر شده است. این گوشی در ۶ خرداد به طور رسمی معرفی می شود.
با اینکه محصول جدید ال جی وارد بازار نشده است، عکس های این گوشی جدید با کاورهای مختلف منتشر می شود. در تازه ترین عکس منتشر شده, این گوشی به همراه یک قاب مشکی رنگ دیده می شود. کلید روشن/خاموش این گوشی در پایین دوربین قرار دارد و یک ال ای دی نور در کنار دوربین دیده می شود.

 

 2220156_941

 

مانیتور این گوشی QHD 5.5 اینچی است و اطراف مانیتور، لبه های بسیار باریکی دارد. دوربین آن ۱۶ مگا پیکسل و پردازشگرآن Snapdragon 801  است. باتری آن نیز ظرفیتی معادل با ۳۰۰۰ میلی آمپر دارد.

 

به هر حال انتظار می رود که این گوشی در تاریخ ۶ خرداد به طور رسمی معرفی می شود.

 

 

گردآوری شده توسط: مجله اینترنتی کمونه

 

amirhossein بازدید : 39 دوشنبه 15 اردیبهشت 1393 نظرات (0)

بهترین تبلت های اندرویدی بازار - نسخه ماه می 2014

فناوری اطلاعات > سخت افزار - در این مقاله برترین تبلت های موجود مبتنی بر سیستم عامل اندروید در بازار را با هم مرور می کنیم:

تبلت های اندرویدی روز به روز که جلو می رویم، قوی تر، با قابلیت های بیشتر می شوند و از کاربران خانگی به سوی کاربران بیزینس پیش می روند. انتخاب اپلیکیشن مناسب برای محیط های کاری، می تواند به استفاده از تبلت به عنوان BOYD به مهندسان و شاغلان کمک کند.

amirhossein بازدید : 24 یکشنبه 14 اردیبهشت 1393 نظرات (0)

همشهری سرزمین من: برای آنکه بتوانید عکس های خوبی از سفرهایتان ثبت کنید، باید نکات ارائه شده در این مطلب را به دقت رعایت کرده و البته ذوق خود را نیز به کار ببرید. در این مطلب در سه بخش به شما خواهیم آموخت که چگونه با دوربین موبایل تان عکس های بهتری بگیرید، شش اشتباه رایج عکاس و چگونگی اجتناب از آنها را متذکر شده و چهار عنصر ضروری برای عکاسی در سفر را مرور خواهیم کرد. همچنین، تنظیم درست انواع دوربین های همراه شما را شرح داده و ابزاری را که به آنها برای گرفتن عکس نیاز دارید یادآوری می کنیم.


                

amirhossein بازدید : 156 شنبه 13 اردیبهشت 1393 نظرات (0)

 

 

به گزارش خبرنگار فناوری اطلاعات خبرگزاری فارس، فهرست جدیدترین قیمت لپ‌تاپ‌های دارای گارانتی موجود در بازار به شرح زیر است:

 

                                           خبرگزاری فارس: جدیدترین قیمت لپ‌تاپ + جدول
amirhossein بازدید : 52 جمعه 12 اردیبهشت 1393 نظرات (0)

امروزه انتقال ویروس ها اکثراً از طریق فلش دیسک ها یا مموری کارت ها صورت می گیرد. براحتی یک فلش مموری را به رایانه متصل کرده و بوم….

بنابراین استفاده از ویروس کش یا همان آنتی ویروس امری ضروری محسوب می گردد، ولی بحث امروز ما در این مورد نیست. حتماً گاهی اوقات برای شما پیش آمده که ویندوزی را به تازگی نصب کرده اید و هنوز هیچ نرم افزاری آنتی ویروسی بروی سیستم عامل تان نصب نیست، حال اگر بخواهید تا فلش دیسک مجهول الهویتی را به سیستم متصل کنید، چه اتفاقی خواهد افتاد!!!! آیا ویروس منتقل شده و سیستم را آلوده خواهد!!!

amirhossein بازدید : 98 پنجشنبه 11 اردیبهشت 1393 نظرات (0)

ویندوز ۷ سیستم عامل نسبتا خوب و جالبیست، اما مانند اکثر سیستم عامل های معروف دیگر هیچ گاه کامل و بی عیب نبوده و نیست. بعضی از مشکلات ویندوز ۷ ناشی از اشکالات نرم افزاری یا باگ هستند و بعضی دیگر هم مربوط به عدم تنظیمات مناسب در  ویژگی ها و تنظیمات ویندوز می شود. در هر صورت، بروز خطا و پیام های هشدار دهنده آزار دهنده هستند و آنچه در این مقاله قصد پرداختن و شرحش را داریم مربوط به راهنمای رفع سریع همین مشکلات در ویندوز ۷ است.

برخی از شایع ترین مشکلات گزارش شده از سوی کاربران ویندوز ۷ مربوط به مشکلات عدم سازگاری ویندوز جدید با برنامه های قدیمی تر، سرعت پایین ویندوز در سخت افزارهای قدیمی یا ضعیف، و مشکل با تم Aero و ویژگی ها و امکانات آن است. در این مقاله، من به شما نشان می دهم چگونه این رنجش ها را حل کنید. برای کسانی که ترجیح می دهند  از برنامه تعمیر خودکار مشکلات استفاده کنند، هم در انتهای این مقاله چندتایی نرم افزار  به عنوان یک راه حل مفید وکاربردی پیشنهاد شده است.

amirhossein بازدید : 47 پنجشنبه 11 اردیبهشت 1393 نظرات (0)
چهار روش از مهمترین راهکار‌ها را برای جلوگیری از هک شدن گوشی‌های هوشمند و پیشگیری از اینگونه اتفاقات را برایتان ارائه می دهیم.
 
خبرگزاری ایسنا: امروزه گوشی‌های هوشمند با داشتن سیستم عامل بسیار مورد تهدید هک شدن قرار دارند و به همین دلیل کاربران به خاطر اطلاعات مهمی که در گوشی هایشان وجود دارد، باید از روش‌هایی برای محافظت اطلاعاتشان استفاده کنند.

در همین راستا چهار روش از مهمترین راهکار‌ها را برای جلوگیری از هک شدن گوشی‌های هوشمند و پیشگیری از اینگونه اتفاقات را برایتان ارائه می دهیم.

4 راه ساده برای جلوگیری از هک گوشی!
amirhossein بازدید : 73 پنجشنبه 11 اردیبهشت 1393 نظرات (0)
در این مقاله ما قصد داریم برخی از مهمترین میانبر های صفحه کلید ارائه شده در ویندوز را خدمت شما خوانندگان گرامی معرفی نمائیم. برخی از این موارد را خیلی ها به خوبی شناخته و به طور منظم از آن استفاده می کنند اما برخی از آنها نیز ممکن است برای شما اولین بار باشد که معرفی می شود و قبلا آن را نمی دانستید!
 
هنگامی که پای کامپیوتر به میان می آید هر کسی نیاز به سرعت بالا و انجام شدن هر چه سریع تر کارها دارد. برای مثال زیاد اتفاق می افتد که کارمندان در ادارات تحت فشارکارفرمایان یا رئیس خود قرار بگیرند که کاری را سریع تحویل دهند، و غیره. در این صورت، همیشه دانستن و استفاده از میانبرهای صفحه کلید (Keyboard shortcuts  به معنی انجام فرامین متداول با کلید های ترکیبی صفحه کلید رایانه به جای استفاده از منوها و راست کلیک کردن) می تواند نقش موثری در افزایش سرعت کار و بهره وری بالا تر داشته باشد. به این ترتیب صدها نوع میانبر صفحه کلید های به طور کلی به وجود آمده و حتی میانبرهای صفحه کلید برای هر نرم افزاری به طور مجزا وجود دارد.
در این مقاله ما قصد داریم برخی از مهمترین میانبر های صفحه کلید ارائه شده در ویندوز را خدمت شما خوانندگان گرامی معرفی نمائیم. برخی از این موارد را خیلی ها به خوبی شناخته و به طور منظم از آن استفاده می کنند اما برخی از آنها نیز ممکن است برای شما اولین بار باشد که معرفی می شود و قبلا آن را نمی دانستید!
 
همچنین ممکن است علاقه به خواندن مطالب قبلی در  رابطه با "صفحه کلیدهای جالب” و "صفحه کلید لیزری” داشته باشید که نوشته های فوق به این مقالات لینک شده اند.
amirhossein بازدید : 45 پنجشنبه 11 اردیبهشت 1393 نظرات (0)
وقتی یک فایل را از روی هارد دیسک کامپیوتر خود حذف یا در اصطلاح رایج‌ترش Delete می‌کنید فایل مذکور کماکان بر روی هارد دیسک موجود است و حتی وقتی سطل بازیافت (Recycle Bin) را نیز خالی می‌کنید کماکان وضعیت آن فایل فرقی نکرده است.
 
یک پزشک: وقتی یک فایل را از روی هارد دیسک کامپیوتر خود حذف یا در اصطلاح رایج‌ترش Delete می‌کنید فایل مذکور کماکان بر روی هارد دیسک موجود است و حتی وقتی سطل بازیافت (Recycle Bin) را نیز خالی می‌کنید کماکان وضعیت آن فایل فرقی نکرده است.


اگر حواستان به این موضوع نباشد این امکان را فراهم آورده‌اید تا سایر افراد در حالی که شما فکر می‌کنید برخی از فایل‌های مهم و حیاتی خود را پاکسازی کرده‌اید آنها را بازیابی و مورد استفاده قرار دهند و اهمیت مسئله زمانی چند برابر می‌شود که مثلاً قصد دارید به هر دلیلی مالکیت یک کامپیوتر یا هارد دیسک که مدتی مورد استفاده شما بوده است را به فرد دیگری واگذار نمائید.
amirhossein بازدید : 93 سه شنبه 09 اردیبهشت 1393 نظرات (0)
محبوب ترین "تبلت" و "تبلت پی‌سی" های تاریخ

سال ۲۰۰۰ بیل گیتس نمونه اولیه تبلت پی.سی را به دنیا معرفی کرد و رسما تبلت پی.سی ها ۱۲ سال پیش وارد دنیای کامپیوتر شدند و حالا تبلت هایی مانند آیپد ایر این دنیا را متحول کرده است.

 

آن موقع تصور این طور بود که با قلم و صفحه لمسی روی لپ تاپ در حال حمل می توان یک ابزار دیجیتال سیار داشت که همه کار کند.

                                  "ادامه مطلب"

amirhossein بازدید : 31 سه شنبه 09 اردیبهشت 1393 نظرات (0)

لپ تاپ مدیا: بسیاری از ما از اینکه باتری دستگاهمان زود خالی می‌شود دلخوریم و همیشه نسبت به آن شکایت داریم. اما تا به حال آیا به این فکر کرده‌ایم که چرا باتری لپ تاپ به این سرعت تخلیه می‌شود؟

باتری لپ‌تاپ‌ها معمولا حدود ۳ الی ۴٫۵ ساعت شارژدهی دارند. چه ۴ سلولی باشند و چه ۶ سلولی. البته در برخی دستگاه‌ها که از سخت افزاری قوی استفاده می‌کنند و در مقابل باتری ۴ سلولی دارند کمی اوضاع فرق می‌کند. مدیریت انرژی بایستی در این دستگاه‌ها با دقت بیشتری صورت گیرد. مثل Z500 یا Z510 لنوو.

حال چند راه حل را پیش روی شما می گذاریم تا بتوانید باتری خود را مدیریت کنید و میزان استفاده خود را از باتری بالاتر ببرید.

amirhossein بازدید : 50 یکشنبه 07 اردیبهشت 1393 نظرات (0)

مجله دانستنیها: انتخاب یک آنتی ویروس خوب هیچ وقت انتخاب آسانی نبوده؛ حتی برای آنهایی که خود را کاربر حرفه ای می دانند. دغدغه مهمی که هر سال با پیچیده تر شدن تهدیدات امنیتی مشکل تر از قبل می شود. اینکه کدام آنتی ویروس از بقیه بهتر است یا کدام یک می تواند انتظارات ویژه شما را برآورده کند. سوالاتی هستندکه بی تردید پاسخ های متنوعی هم دارند. بسیاری از بسته های امنیتی امروزی در حال گذار از شیوه های قدیمی شناسایی و مقابله با بدافزارها به شیوه های جدید هستند. همین موضوع موجب شده تا خیلی از بهترین های آنتی ویروس های قدیم امروزه دیگر بهترین نباشند. در گزارش این صفحه ما فهرستی از شش آنتی ویروس برتر امسال را پیدا می کنید؛ فهرستی که در نگاه اول، جای اسامی بزرگی مثل Avira، Panda و حتی McAfee را در آن خالی خواهید یافت. علت اصلی این موضوع به سقوط چند پله ای این نرم افزارها در سال های اخیر باز می گردد. در این میان، پاندا با وجود توانایی غیرقابل انکار سرویس ابری اش چند سالی می شود که روی دور بدبیاری است و مک آفی هم اگرچه نسبت به گذشته بهتر شده؛ اما همچنان بیش از حد کارایی سیستم را کند می کند. تا زمان نگارش این مطلب هنوز نتایج AV-Test2014 منتشر نشده بود. در نتیجه تمامی امتیازات بر اساس نتایج 2013 روی نسخه های 2014 بررسی شده اند.

محکم و بی دقت

Norton Anti Virus

محصول همه کاره شرکت سیمانتک با رابط کاربری کاربرپسند به جز آنکه آنتی ویروس ایده آلی است، تعمیر کارخوبی هم هست. در آزمایشات Webuser نورتون توانسته بود ضمن پاک کردن 97 درصد تهدیدهای شناخته شده تاثیرات مخرب نیمی از آن را هم برطرف کند، ضمن آنکه یکی از پنج آنتی ویروس برتر آزمایشات AV-test امسال نیز بود. نسخه جدید نرم افزار به لطف بهبود تکنیک شناسایی خود نسبت به گذشته سرعت به مراتب بهتری دارد. آنتی ویروس رابط کاربری و منوهای بسیار ساده ای دارد؛ به طوری که تنها با دو کلیک موس می توانید اسکن کاملی از هارد خود بگجیرید. تنها مشکل آنتی ویروس ساده نورتون این است که نسخه رایگان آن تنها 30 روز اعتبار دارد، فاقد فایروال است و اخطارهای بی مورد زیادی به شما می دهد. به جز این موارد نورتون همچنان یکی از بهترین هاست.

amirhossein بازدید : 175 یکشنبه 07 اردیبهشت 1393 نظرات (0)

گویا آی تی: همان طور که می دانید ؛ در حال حاضر اکثر کامپیوتر های جدید و بروز از فناوری جدید پورت USB 3.0 بهره می برند.دیری نگذشت که پورت USB 3.0 فراگیر شد و در حال حاضر تعداد افرادی که کامپیوترشان مجهز به پورت USB 3.0 است در حال افزایش می باشد.سوالی که همیشه در ذهن کاربران مطرح بوده ؛ این است که میان پورت USB 3.0 و پورت USB 2.0 چه تفاوت هایی وجود دارد ؟! آیا این تفاوت ها محسوس و قابل لمس هستند ؟! امروز قصد دارم در این مقاله ؛ برای شما این موضوع را وا کاوی نماییم تا شاید مورد توجه شما سروران قرار گیرد.لطفا پس از خواندن مقاله ؛ ما را از نظرات خودتان بی بهره نسازید.


amirhossein بازدید : 31 یکشنبه 07 اردیبهشت 1393 نظرات (0)
سایت یاد بگیر: اگر کمی از دوربین دیجیتال سر در بیاورید می دانید که باید آنرا دور از رطوبت و حرارت نگه دارید برای آن کیف مخصوصی می خرید تا از ضربه خوردن آن جلوگیری کنید اما با همه وسواسی که در نگه داری از دوربین خود به خرج می دهید باز هم احتمال صدمه دیدن دوربین دیجیتال شما وجود دارد. یکی از اتفاقاتی که برای دوربین های دیجیتال بسیار رخ می دهد و منجر به خرابی آنها می شود نفوذ آب یا مایعات به داخل دوربین است. این اتفاق ممکن است برای شما هم رخ دهید در این صورت سرعت عمل شما بسیار مهم است باید از قبل بدانید که با دوربین خیس آب چکار کنید تا آماده باشید و بدون فوت وقت دوربین گرانقیمت خود را نجات دهید!

اگر دوربین شما داخل اب افتاد چه کنید


amirhossein بازدید : 163 یکشنبه 07 اردیبهشت 1393 نظرات (0)
لپ تاپ مدیا: برای خرید لپ تاپ پس از آن که بودجه خود را مشخص کردیم باید به سراغ انتخاب یک دسته مناسب برویم. دسته بندی لپ تاپ‌ ها می‌تواند بر اساس وزن و اندازه و یا انتظار کاربر طبقه‌بندی شده باشد. از نظر وزن و اندازه می‌توان لپ‌تاپ‌های بزرگ گیمینگ تا الترابوک‌های باریک و زیبا را انتخاب کرد و در قسمت کاربردی هم یک لپ تاپ ممکن است برای فعالیت‌های دانشجویی‌، مهندسی، طراحی و یا گیم تولید شده باشد. 

فعالیت‌های دانشجویی مثل مرور وب و نگارش متن نیازی به سخت‌افزار قدرتمند ندارند و معمولا در گروه ارزان قیمت‌ها می‌توان مدل‌های متنوعی پیدا کرد اما برای تولید طرح‌های حرفه‌ای و کارهای مهندسی باید از یک مدل قوی با پردازش بالا استفاده کنیم. اکنون دو نوع دسته بندی اساسی که در بالا به آن اشاره شد را مورد بررسی قرار می دهیم.

amirhossein بازدید : 30 یکشنبه 07 اردیبهشت 1393 نظرات (0)

دنیای فناوری اطلاعات: چه کسی می تواند این تعداد بیشمار سایت با اسامی رمزی که از ما خواسته شده به همراه جزئیات ثبت نامی ما را به خاطر داشته باشد ؟ و چگونه ما مطمئن میشویم که آنها به دست مجرمین نمی افتد ؟ یک پاسخ استفاده از برنامه مدیریت رمز عبور LastPass – است LastPass – سرویسی است که ID امن در کامپیوتر شما و کلمات عبور شما را به یاد داشته و ورود شما به سایت های مورد علاقه تان را انجام میدهد .

تمام حساب های سایت هایمان و اطلاعاتی که در مورد خودمان وارد کرده ایم را در پایگاه داده های خود نگه داشته و محافظت میکند . ما دراینجا به شما نشان می دهیم که چگونه بتوانید راه های بهتری برای محافظت از رمز های عبورتان انتخاب کنید و همچنین دلایل استفاده از LastPass و نصب آن و چگونیگی استفاده از ان را نشان خواهیم داد.

همه باید به فکر امنیت رمز عبور خود باشند . و این هفته با توجه به حضور گسترده خطای heartbleed باید از lastpass بخاطره کشف خطا. heartbleed تشکر کرد

این یک روش ساده برای امنیت رمز های عبورمان است تا زمانیکه سیستم های رمزگذاری هوشمند وارد بازار شوند .

اطلاعات کاربری
  • فراموشی رمز عبور؟
  • آرشیو
    نظرسنجی
    مدیریت جدید سایت از نظر مطالب و...چطور است؟؟؟
    آمار سایت
  • کل مطالب : 245
  • کل نظرات : 21
  • افراد آنلاین : 1
  • تعداد اعضا : 106
  • آی پی امروز : 10
  • آی پی دیروز : 16
  • بازدید امروز : 45
  • باردید دیروز : 20
  • گوگل امروز : 0
  • گوگل دیروز : 0
  • بازدید هفته : 127
  • بازدید ماه : 271
  • بازدید سال : 2,353
  • بازدید کلی : 132,037