loading...
سایت سرگرمی،خبر،دانلود نرم افزار موبایل و کامپیوتر...بالینک مستقیم
amirhossein بازدید : 49 دوشنبه 01 اردیبهشت 1393 نظرات (0)
Fast & Furious 6: The Game v3.4.2 | 34.8 ، 206 MB

fast and furious دانلود بازی Fast & Furious 6: The Game v3.4.2 – اندروید

Fast & Furious یکی از برترین بازی های جداب مسابقات اتومبیلرانی و بر اساس فیلمی به همین نام است که سری ششم آن با گرافیکی خیره کننده وبهبود چشمگیر نسبت به نسخ قبلی  برای سیستم عامل اندروید عرضه شده است. در این بازی شما شما قابلیت انتخاب ده ها ماشین مختلف و تیونیینگ آن ها را دارید و در خیابان های لندن که با جزئیات دقیقی طراحی شده می توانید به کورس و مسابقه بپردازید. شما با این بازی هیجان را به دلیل گیم پلی روان آن تجربه کرده و مسلما از بازی لذت می برید. لینک دانلود فایل apk  بازی  Fast & Furious 6: The Game v3.4.2 در قسمت یک لینک های دانلود و لینک دانلود دیتای بازی در قسمت دو لینک های دانلود مخصوص گوشی ها و تبلت های اندروید با سیستم عامل ۲٫۳ و بالاتر برای شما هم میهنان عزیز قرار داده شده است.

amirhossein بازدید : 52 دوشنبه 01 اردیبهشت 1393 نظرات (0)

RoboCop v1.0.3  یا  پلیس آهنی یکی از بازی های بسیار محبوب و هیجان انگیز و در سبک بازی های اکشن است که برای سیستم عامل اندروید و iOS عرضه شده است. در این بازی  که بر اساس فیلم پلیس آهنی ساخته شده است  شما در نقش پلیس آهنی  و به عنوان یک مامور قانون دست به اقدامات حرفه ایی خواهید زد  و با تبهکاران ، ولگرد های خیابانی و دشمنان مبارزه کرده و قانون را در سراسر کشور اعمال کنید . لازم به ذکر است که در ابتدای بازی آموزش های متعددی به شما داده می شود تا شما پله به پله بتوانید در طول مراحل بازی پیشرفت کنید و به یک پلیر حرفه ای تبدیل شوید. در طول بازی وظابف مختلفی از جمله نجات گروگان ها و خبرچینی و نابودی ربات ها را بر عهده خواهید داشت. همچنین شما می توانید لباس و سلاح خود را ارتقا دهید. با استفاده از حسگر حرارتی می توانید بدن دشمنان خود را اسکن کنید و نقاط ضعف آن ها را بیابید. گرافیک بازی بسیار عالی است و صداگذاری و مراحل بسیار خوب و قابل قبول کار شده اند.

برای مشاهده تصاویر و دانلود بازی  اکشن  پلیس آهنی  RoboCop به ادامه مطلب بروید .

amirhossein بازدید : 78 دوشنبه 01 اردیبهشت 1393 نظرات (0)

 

Blood zombies یکی از بازی هایی است که در ژانر محبوب و پر طرفدار مبارزه با زامبی ها برای گوشی های اندرویدی ساخته شده است. زامبی (در زبان‌های اروپایی: zombie) به جسدهای متحرکی گفته می‌شود که روح ندارند که  امروزه  فیلم‌های ترسناک بسیاری بر اساس زامبی ها ساخته شده است. این بازی یکی از بازی های عالی در زمینه شلیک به زامبی ها است که شما در آن با لشکری از زامبی ها به صورت رو در رو مبارزه می کنید. از ویژگی های این بازی می توان به امگان استفاده از طیف وسیعی از سلاح ها، چندین حالت مختلف از بازی و مبارزه با غول و رئیس بازی در پایان بازی اشاره کرد. لینک دانلود بازی Blood zombies  مخصوص گوشی ها و تبلت های اندروید با سیستم عامل ۲٫۲ و بالاتر در قسمت لینک های دانلود برای شما هم میهنان عزیز قرار داده شده است.

برای مشاهده عکس های بیشتری از بازی به ادامه مطلب بروید.

amirhossein بازدید : 257 جمعه 08 فروردین 1393 نظرات (0)

باز هم شرکت Rovio با یک سری تازه از بازی Angry Birds با نام Epic تلاش در افزایش محبوبیت این بازی دارد. در این بازی به‌صورت نوبتی (Turn-based) پرندگان و خوکها با یکدیگر مبارزه می‌کنند! هر تیم با کمک سلاح‌های خود حملاتی را به گروه مقابل انجام می‌دهد تا وقتی که همه‌ی افراد یک تیم شکست بخورند. لطفاً توجه داشته باشید برای اجرای این بازی به iOS 6.0 و بالاتر نیاز دارید.

amirhossein بازدید : 57 دوشنبه 19 اسفند 1392 نظرات (0)

بازی Smash Hit یک بازی زیبا است که در آن شما در حین حرکت باید سعی کنید با ضربه زدن بر روی صفحه‌ی موبایلتان، شیشه‌هایی که بر سر راهتان قرار گرفته‌اند را بشکنید! بازی دارای موزیک بسیار قوی است و بعد از کمی بازی کردن، شکستن این شیشه‌ها برایتان به یک سرگرمی تبدیل خواهد شد که مجبور خواهید شد باز هم بازی کنید! دقت کنید که توپ‌هایتان محدود هستند، پس باید هدف‌گیری دقیقی داشته باشید. لطفاً توجه داشته باشید برای اجرای این بازی به اندروید ۲.۳ و بالاتر نیاز دارید.

amirhossein بازدید : 63 شنبه 10 اسفند 1392 نظرات (0)

بازی TripTrap یک بازی فکری است که در آن شما به یک موش به‌نام Ched که بسیار هم گرسنه است در پیدا کردن غذا کمک می‌کنید. او باید راهی برای رسیدن به پنیر‌های روی میز پیدا کند و شما وظیفه دارید به او کمک کنید تا هربار این مسیر را طی کند. مراحل بازی در ۴ اتاق مختلف و مجموعاً در ۸۰ مرحله انجام می‌گیرد. همچنین دو نوع سبک بازی اصلی وجود دارد که در سبک دوم (Puzzle Mode) تعداد پرش‌هایی که می‌توانید داشته باشید محدود است تا بازی جذابتر باشد. لطفاً توجه داشته باشید برای اجرای این بازی  به iOS 5.0 و بالاتر نیاز دارید.

اطلاعات کاربری
  • فراموشی رمز عبور؟
  • آرشیو
    نظرسنجی
    مدیریت جدید سایت از نظر مطالب و...چطور است؟؟؟
    آمار سایت
  • کل مطالب : 245
  • کل نظرات : 21
  • افراد آنلاین : 2
  • تعداد اعضا : 106
  • آی پی امروز : 14
  • آی پی دیروز : 16
  • بازدید امروز : 93
  • باردید دیروز : 20
  • گوگل امروز : 0
  • گوگل دیروز : 0
  • بازدید هفته : 175
  • بازدید ماه : 319
  • بازدید سال : 2,401
  • بازدید کلی : 132,085