loading...
سایت سرگرمی،خبر،دانلود نرم افزار موبایل و کامپیوتر...بالینک مستقیم
amirhossein بازدید : 30 یکشنبه 07 اردیبهشت 1393 نظرات (0)

دنیای فناوری اطلاعات: چه کسی می تواند این تعداد بیشمار سایت با اسامی رمزی که از ما خواسته شده به همراه جزئیات ثبت نامی ما را به خاطر داشته باشد ؟ و چگونه ما مطمئن میشویم که آنها به دست مجرمین نمی افتد ؟ یک پاسخ استفاده از برنامه مدیریت رمز عبور LastPass – است LastPass – سرویسی است که ID امن در کامپیوتر شما و کلمات عبور شما را به یاد داشته و ورود شما به سایت های مورد علاقه تان را انجام میدهد .

تمام حساب های سایت هایمان و اطلاعاتی که در مورد خودمان وارد کرده ایم را در پایگاه داده های خود نگه داشته و محافظت میکند . ما دراینجا به شما نشان می دهیم که چگونه بتوانید راه های بهتری برای محافظت از رمز های عبورتان انتخاب کنید و همچنین دلایل استفاده از LastPass و نصب آن و چگونیگی استفاده از ان را نشان خواهیم داد.

همه باید به فکر امنیت رمز عبور خود باشند . و این هفته با توجه به حضور گسترده خطای heartbleed باید از lastpass بخاطره کشف خطا. heartbleed تشکر کرد

این یک روش ساده برای امنیت رمز های عبورمان است تا زمانیکه سیستم های رمزگذاری هوشمند وارد بازار شوند .

amirhossein بازدید : 27 شنبه 06 اردیبهشت 1393 نظرات (0)

قرارداد فروش نوکیا به مایکروسافت روز جمعه آینده عملی می شود. قرار است مایکروسافت پس از خرید نوکیا نام محصولات این شرکت را به مایکروسافت تغییر دهد.
با این اقدام، فعالیت برند نوکیا نیز به پایان می‌رسد.
عملی کردن توافق خرید نوکیا توسط مایکروسافت، 8 ماه پس از اعلام نخستین خبر در این باره انجام می‌شود.
گفته شده است مایکروسافت قصد دارد پس از خرید شرکت نوکیا، نام گوشی‌های این شرکت را به برند جدید "مایکروسافت موبایل" تغییر دهد. به این ترتیب برند نوکیا در عرصه تولید گوشی های تلفن همراه به پایان عمرش خواهد رسید.


منبع:پاتوق

amirhossein بازدید : 71 جمعه 05 اردیبهشت 1393 نظرات (0)

نرم افزار Nero 15 که چندی پیش نسخه کامل آن ارائه شده بود و دانلود رایگان آن را برای عموم به اشتراک گذاشت مجموعه از نرم افزار ها و ابزار های مالتی مدیا و رایت است. این مجموعه عظیم و خارق العاده ابتدا از دو برنامه Nero Burning ROM و Nero Express تشکیل شده بود که پس از مدت ها مکمل های دیگری به آن ها اضافه شدند. سایت دانلود رایگان به منظور سهولت کاربران این دو نرم افزار را بصورت جداگانه برای شما به اشتراک گذاشته است. شما به کمک این نرم افزار میتوانید دیسک های سی دی و دی وی دی و بلوری رایت کرده و یا دیسک های قفل دار و محافظت شده ایجاد کنید. دو برنامه Nero Burning ROM و Nero Express تشکیل شده از تمامی ابزارهای رایت است که میتواند بدون شک نظر شما را بخود جلب کند. لازم به ذکر است که این مجموعه بصورت نصبی و همچنین قابل حمل Portable بوده و شما بدون نصب میتوانید آن ها در فلش یا حافظه ها حمل کنید. همچنین با استفاده از تکنولوژی SecurDisc میتوانید از داده های خود محافظت کنید و میزان دسترسی آنها را مشخص کنید.

نرم افزار رایت نرو 15 - Nero Burning ROM & Nero Express 15.0.20000

amirhossein بازدید : 46 پنجشنبه 04 اردیبهشت 1393 نظرات (0)
Call of Duty 4: Modern Warfare | 3764 MB

 

 %281%29 دانلود بازی ندای وظیفه Call of Duty 4: Modern Warfare

توضیحات: نسخه جدید از سری بازیهای Call of Duty با سبک و موضوعی جدید و جذاب در مراحل اولیه بازی Call of Duty 4 شما با داستان مخوف و سهم گین روبرو میشوید که شامل مراحلی برای آمادگی شما از جنگ و ورود به دنیای جدید سری Call of Duty میباشد. داستان ابتدایی بازی Call of Duty که مشخص شده است بسیار کوتاه اما روشن کننده برخی ابهامات در مورد وقوع جنگ میباشد یک وطن دوست روسی بنام Zakhaev می خواهد آزادی و ملت گرایی شوروی سابق را به روسیه بازگرداند و با کمک نیروهای مافیا و سازمان های دیگر به غرب یا همان آمریکا حمله کند او برای تحقق یافتن اهداف خود به یاری فردی نیاز داشت که در نهایت برای همکاری نزد فردی به نام Al-Asad در خاور میانه میرود و با کمک او یک گروه تروریستی را کمک مالی می کند….

 

    توجه:

فایلهای جدید این بازی وارد شد و اصلاح شد.

amirhossein بازدید : 48 پنجشنبه 04 اردیبهشت 1393 نظرات (0)

 

tango دانلود Tango   تانگو، نرم افزار موبایل تماس صوتی و تصویری رایگان

 به روز شدن نسخه اندروید (نسخه ۳٫۶٫۸۲۸۹۱)

 به روز شدن نسخه آیفون،آیپد و آیپاد (نسخه ۳٫۲٫۶۴۷۰۹)

امروز در ارم دانلود جدیدترین نسخه های نرم افزار Tango  برای اندروید و گوشی های آیفون، آیپد و آیپاد را برای شما قرار داده ایم .Tango ابزاری است  که به شما اجازه می دهد تا در هر جای دنیا با دوستان خود که Tango بر روی گوشی آن ها نصب شده است تماس تلفنی  وصوتی رایگان برقرار کنید و در صورت لزوم آن را به راحتی به یک تماس تصویری مبدل کنید. فقط کافی است که گوشی شما از طریق WiFi یا ۳G به اینترنت متصل باشد پس از اجرا، نرم افزار به صورت اتوماتیک تمامی دوستان شما که از این نرم افزار استفاده می کنند را شناسایی کرده و آماده برقراری ارتباط با آنها می شود. شما با تانگو علاوه بر امکان مکالمه رایگان داخلی و خارجی به صورت صوتی و یا تصویری، امکان ارسال و دریافت پیامک، عکس، فیلم، موسیقی و … را نیز دارید. مزیت نسخه جدید به نسخه قبلی را می توان در  امکان یافتن دوستان جدید از روی نقشه و بهبود عملکرد کلی دانست.

برای مشاهده و دانلود Tango – تانگو، نرم افزار موبایل تماس صوتی و تصویری رایگان  به ادامه مطلب بروید :

تعداد صفحات : 35

اطلاعات کاربری
  • فراموشی رمز عبور؟
  • آرشیو
    نظرسنجی
    مدیریت جدید سایت از نظر مطالب و...چطور است؟؟؟
    آمار سایت
  • کل مطالب : 245
  • کل نظرات : 21
  • افراد آنلاین : 1
  • تعداد اعضا : 106
  • آی پی امروز : 11
  • آی پی دیروز : 16
  • بازدید امروز : 52
  • باردید دیروز : 20
  • گوگل امروز : 0
  • گوگل دیروز : 0
  • بازدید هفته : 134
  • بازدید ماه : 278
  • بازدید سال : 2,360
  • بازدید کلی : 132,044