loading...
سایت سرگرمی،خبر،دانلود نرم افزار موبایل و کامپیوتر...بالینک مستقیم
amirhossein بازدید : 89 شنبه 10 اسفند 1392 نظرات (0)

در دنیای Castlevania شخصیت های مختلفی وجود دارند که از شخصیت پردازی عمیق برخوردار هستند، یکی از آنها Gabriel Belmont است که در دو نسخه با دو محوریت متفاوت نقش آفرینی می کند. در اولین نسخه، Lords Of Shadow، شاهد رشادت ها و شاید حماقت های وی هستیم که او را همانند قهرمانی که تنها به فکر رسیدن به آرامش است، برایمان معرفی می کند. شاید حس انتقامی که گابریل در وجودش احساس می کند او را بیشتر به سیاهی می کشاند تا به روشنایی و آرامش، چه دانید؟! بعد از اتفاقات مختلف و حوادثی که گابریل با آنها رو به رو می شود، شاهد سیاه تر شدن داستان و گرایش آن به تخریب قهرمان هستیم که کم کم به درون او رخنه می کند. در نهایت و با مبارزاتی که شاهد آنها هستیم، تاریکی قطرات آلوده خود را که سر منشاء تاریکی هستند درون گابریل که تا پایان بازی به قهرمانی به یاد ماندنی تبدیل شده بود، منتقل می کند. این فرآیند او را به موجودی غیر قابل پیش بینی تبدیل می کند که در نهایت باعث انزوا و گوشه گیری وی می شود که زمینه حکمرانی تاریکی و سیاهی را فراهم می کند. در جایی که شیطان دوباره بازگشته تا فرمان روا شود، تنها یک شجاع دل که گزند زیادی از او دیده، توان مقابله با وی را می تواند داشته باشد، کسی که دیگر از Lords Of Shadow گذشته و به Prince Of Darkness رسیده است.

Castlevania: Lords of Shadow 2 PS3-DUPLEX


amirhossein بازدید : 56 شنبه 10 اسفند 1392 نظرات (0)

اپلیکیشن Map My Ride ابزاری مناسب برای دوچرخه سواران است تا آیفون یا آیپد خود را به‌ابزاری برای ثبت اطلاعات دوچرخه‌سواری تبدیل کنند. با این اپلیکیشن شما می توانید به‌راحتی، مسیر، سرعت، مسافت، کالری، زمان و… را همیشه در کنار خود داشته باشید. این اپلیکیشن با کمک نقشه‌ای که در درون خود دارد پس از پایان دوچرخه‌سواری شما، به‌شما اطلاعات مناسبی در مورد مسیری که طی کرده‌اید می‌دهد. لطفاً توجه داشته باشید برای اجرای این اپلیکیشن به iOS 6.0 و بالاتر نیاز دارید.

amirhossein بازدید : 63 شنبه 10 اسفند 1392 نظرات (0)

بازی TripTrap یک بازی فکری است که در آن شما به یک موش به‌نام Ched که بسیار هم گرسنه است در پیدا کردن غذا کمک می‌کنید. او باید راهی برای رسیدن به پنیر‌های روی میز پیدا کند و شما وظیفه دارید به او کمک کنید تا هربار این مسیر را طی کند. مراحل بازی در ۴ اتاق مختلف و مجموعاً در ۸۰ مرحله انجام می‌گیرد. همچنین دو نوع سبک بازی اصلی وجود دارد که در سبک دوم (Puzzle Mode) تعداد پرش‌هایی که می‌توانید داشته باشید محدود است تا بازی جذابتر باشد. لطفاً توجه داشته باشید برای اجرای این بازی  به iOS 5.0 و بالاتر نیاز دارید.

amirhossein بازدید : 57 شنبه 10 اسفند 1392 نظرات (0)

 

نام مستند : Making the Last of Us

سال انتشار : ۲۰۱۳

مدت زمان : ۸۵ دقیقه

حجم : ۱ و ۱.۴ گیگابایت

کیفیت : BluRay 720p و BluRay 1080p

زیرنویس فارسی : ندارد

IMDB

خلاصه داستان : بازی فوق العاده The Last of Us که در سال ۲۰۱۳ منتشر و تحسین همگان را بر انگیخت توسط استودیو معروف بازیسازی یعنی Naughty Dog ساخته شد . بسیاری در نگاه اول در تسخیر گرافیک خیر کننده این بازی قرار می گیرند که دلیل اصلی آن را می توان ساخت حرفه ای و استفاده از جدیدترین تکنیک های موشن کپچرها دانست . ساخت این بازی از سال ۲۰۰۹ کلید خورد و در طی بیش از ۳ سال کار بدون وقفه بر روی آن یک شاهکار واقعی خلق شد که قطعا تا سالیان در ذهن گیمرها و منتقدین خواهد ماند . در این مستند زیبای ۸۵ دقیقه ای پشت صحنه ای از مراحل ساخت این بازی به صورت یک مستند گردآوری شده که اگر از طرفداران این بازی هستید به شما پیشنهاد می کنیم حتما این مستند زیبا را به تماشا بنشینید .

Making the Last of Us (2013) BluRay 1080p Mp4

|دانلود با لینک مستقیم از سرور سایت|

|با ۲ کیفیت Bluray 720p و Bluray 1080p|


amirhossein بازدید : 177 شنبه 10 اسفند 1392 نظرات (0)

 

نام کلیپ : Badminton – Very Best

ژانر : ورزشی

سال انتشار : ۲۰۱۳

مدت زمان : ۷ دقیقه

حجم : ۱۱۰ مگابایت

کیفیت : HD 720p

توضیحات : ریشه بازی بدمینتون (به انگلیسی: Badminton) امروزی از کشور هندوستان آغاز شده‌است، از بازی ای که آنها به نام Poona انجام می‌دادند. این بازی که رقابتی زیبا بود توسط افسران ارتش انگلستان، از هندوستان به کشورشان انتقال داده شد.یک «دوک انگلیسی» رسماً این بازی را به انگلستان معرفی کرد. در سال ۱۸۷۳، بابرگزاری یک مهمانی درمحل زندگی خود (Badminton) ترتیب برگزاری بازی «پونا» را داد و این بازی از همانجا توجه سایرین را جلب کرد ومیان طبقه مرفه جامعه انگلستان شناخته شد و از آنجا گسترش یافت. آنها بازی جدید را به نام محل زندگی دوک «بدمینتون» نامیدند. در این کلیپ مجموعه ای از حرکات زیبا و جذاب بدمینتون را میبینیم …

Badminton – Very Best (2013) HD 720p Mp4

 

|دانلود با لینک مستقیم از سرور سایت|


amirhossein بازدید : 69 جمعه 09 اسفند 1392 نظرات (0)

AKVIS Magnifier نرم افزار قدرتمند برای افزایش رزولشون عکس ها با کمترین کاهش کیفیت می باشد. مسلما نباید توقع داشت که افزایش رزولشون یک عکس بدون کاهش کیفیت تصویر همراه باشد ، ولی AKVIS Magnifier با متدهای پیشرفته ای که دارد ، کمترین کاهش کیفیت را در افزایش رزولشون یا اندازه عکس ها خواهد داشت. این نرم افزار با بررسی پیکسل به پیکسل عکس ها ، افزایش رزولوشن را به صورت اساسی انجام میدهد و هر مرحله را با شفاف سازی و تنظیم وضوح هر پیکسل انجام خواهد داد. این نرم افزار میتواند عکس هایی که از اینترنت با رزولوشن پایین دانلود می نماید را به عکس های بزرگتری تبدیل کند. افزایش رزولشون تا ۳۰ هزار پیکسل امکان پذیر خواهد بود و dpi تصاویر تا ۳۰۰dpi نیز پشتیبانی می شود. همچنین این نرم افزار میتواند همزمان چندین عکس را مورد پردازش و افزایش رزولوشن قرار دهد.

amirhossein بازدید : 45 جمعه 09 اسفند 1392 نظرات (0)

Shadowrun Dragonfall افزونه یا DLC جدید بازی Shadowrun Returns است که مستقل از نسخه های قبلی عمل کرده و نیازی به نصب آنها ندارد ، بازی Shadowrun یک بازی فانتزی و علمی در سبک نقش آفرینی (rpg) و تاکتیکال است . این نسخه از بازی شامل یک کمپین کامل است که بیش از ۱۲ ساعت گیم پلی خواهد داشت همچنین شما در این بازی به یک شهر جدید پا میگذارید که از یک محیط گرافیکی زیبا و با کیفیت استفاده میکند در کنار آن شخصیت های جدیدی به بازی اضافه شده و آهنگ های جدید که توسط Sam Powell  آهنگساز عنوان Shadowrun Returns سگا جنسیس ساخته شده.یکی دیگر از ویژگی های بازی Shadowrun Dragonfall هدایت یک تیم کوچک در بازی توسط شما است که هر کدام از آنها دیدگاه ها و ویژگی های خاصی دارند و شما باید با توجه به ویژگی های آنها در ماموریت ها از آنها استفاده کنید.چند سلاح جدید هم به بازی اضافه شده از جمله sniper rifle, explosive grenade launcher و …

Shadowrun: Dragonfall PC-RELOADED


تعداد صفحات : 35

اطلاعات کاربری
  • فراموشی رمز عبور؟
  • آرشیو
    نظرسنجی
    مدیریت جدید سایت از نظر مطالب و...چطور است؟؟؟
    آمار سایت
  • کل مطالب : 245
  • کل نظرات : 21
  • افراد آنلاین : 2
  • تعداد اعضا : 106
  • آی پی امروز : 14
  • آی پی دیروز : 16
  • بازدید امروز : 87
  • باردید دیروز : 20
  • گوگل امروز : 0
  • گوگل دیروز : 0
  • بازدید هفته : 169
  • بازدید ماه : 313
  • بازدید سال : 2,395
  • بازدید کلی : 132,079