loading...
سایت سرگرمی،خبر،دانلود نرم افزار موبایل و کامپیوتر...بالینک مستقیم
amirhossein بازدید : 45 چهارشنبه 17 اردیبهشت 1393 نظرات (0)
BeeTalk | 11.17 ، 31.66 MB

BeeTalk دانلود نرم افزار BeeTalk نرم افزار موبایل مشابه WeChat – اندروید – آیفون

امروز در ارم دانلود می خواهیم مسنجر پرطرفدار بیتالک BeeTalk  را برای شما قرار بدهیم که ظرف مدت کوتاهی توانسته میلیون ها کاربر را به خود جذب کند و برای گوشی های اندروید و آیفون  عرضه شده است. این نرم افزار رامی توان جایگزین مناسب و حتی قوی تری برای نرم افزارهای مشابه همچون WeChat و هم تراز با نرم افزارهای مشابه برقراری تماس و ارسال پیامک رایگان همچون  LINE  دانست. از امکانات کلیدی نرم افزار می توان به جستجوی مکان های نزدیک و یافتن کاربران در اطراف خود با استفاده از ویژگی look around و Shake،ارسال شکلک های سخنگو، ارسال پیام صوتی، تصویری و نوشتاری رایگان ،  امکان ارسال متن های دلخواه برای صفحه اختصاصی با ویژگی های لایک و کامنت گذاری توسط دیگران، طراحی و نقاشی روی صفحه و ارسال به دوستان، پشتیبانی کامل از چت گروهی و محیطی زیبا و کاربر پسند اشاره نمود. توجه داشته باشید که پ اپلیکیشن BeeTalk  به راحتی و بدون هیچگونه مشکلی در سریع ترین زمان ممکن (کمتر از ۱ دقیقه!) کد را به سیم کارت های ایرانسل و همراه اول میفرستد و اگر کد را دریافت نکردید چندین بار درخواست فرستادن مجدد کد (Resend) را بفرستید تا کد شش رقمی را برای فعالسازی برنامه بی تالک برای شما بفرستد.

 

برای مشاهده  و دانلود نرم افزار BeeTalk به ادامه مطلب بروید :

amirhossein بازدید : 54 چهارشنبه 17 اردیبهشت 1393 نظرات (0)
Shadowrun: Dragonfall | 1222 MB

 

%20%281%29 دانلود بازی کامپیوتر Shadowrun: Dragonfall

توضیحاتبازی کامپیوتر Shadowrun: Dragonfall در واقع افزونه یا DLC جدید بازی Shadowrun Returns است که مستقل از نسخه های قبلی عمل کرده و نیازی به نصب آنها ندارد . بازی کامپیوتر Shadowrun: Dragonfall سبک جلبی دارد که این بازی را متفاوت و جذاب می کند . بازی کامپیوتر Shadowrun: Dragonfall یک بازی فانتزی و علمی در سبک نقش آفرینی (rpg) و تاکتیکال است .  بازی کامپیوتر Shadowrun: Dragonfall دارای گیم پلی بسیار عالی می باشد و همچنین در مورد آهنگ بازی و آهنگ های جدید که توسط Sam Powell  آهنگساز عنوان Shadowrun Returns سگا جنسیس ساخته شده.یکی دیگر از ویژگی های بازی کامپیوتر Shadowrun: Dragonfallهدایت یک تیم کوچک در بازی توسط شما است که هر کدام از آنها دیدگاه ها و ویژگی های خاصی دارند. البته چندین سلاح مخرب و جدید به این نسخه اضافه گردیده است. امید است از بازی کامپیوتر Shadowrun: Dragonfall لذت کافی ببرید…

amirhossein بازدید : 33 چهارشنبه 17 اردیبهشت 1393 نظرات (0)
MXGP | 3394 MB

 

%20%281%29 دانلود بازی کامپیوتر موتور MXGP

توضیحات: امروز سایت atteبرای طرفداران موتوکراس یک بازی بسیار جذاب را آماده کرده است . بازی کامپیوتر موتور MXGP که توسط کمپانی Plug in Digital اینبار برای PC منتشر شده است. بازی کامپیوتر موتور MXGP همانند نسخه های پیشین بسیار هیجان انگیز می باشد . از نقاط بسیار قدرتمند این بازی میتوان به گرافیک عالی و گیم پلی بینظیر آن اشاره کرد . بازی کامپیوتر موتور MXGP بر حسب مسابقات FIM Motocross World Championship ساخته شده است. بازی کامپیوتر موتور MXGP نام یکی دیگر از بازی های شرکت معروف Milestone است که شبیه سازی شده سری مسایقات موتور کراس است. سبک بازی کامپیوتر موتور MXGP بصورت Racing بوده و بازی توسط Plug in Digital منتشر شده است. گرد و غبار، احساس، شبیه سازی، صحت، جهش شگفت انگیز و مبارزه برای کسب مقام اول جزء عناصر اصلی بازی کامپیوتر MXGP میباشد. شما در بازی کامپیوتر موتور MXGP باید تمام سعی خود را بکار بگیرید تا با قهرمانی در مسابقات به مسابقات جهانی برسید .  شما برای کسب مقام اول جهان تلاش میکنید و در جاده های خاکی سعی بر کسب مفام اول میکنید. تمامی عناصر این بازی بصورت کاملا واقعی طراحی شده اند که نور واقع گرایانه، محیط های ۳D، فن، بالن و پرچم متحرک جزئی از آن ها هستند. همچنین ۶۰ نوع موتور مختلف با ۶۰ راننده حرفه ای موتورکراس برای این بازی در نظر گرفته که میتوانید از آن ها قهرمان مورد نظر خود را انتخاب کنید. امید است از بازی کامپیوتر موتور MXGP لذت کافی ببرید….

amirhossein بازدید : 673 چهارشنبه 17 اردیبهشت 1393 نظرات (0)
Need For Speed Rivals | 9637 MB

 

%20%281%29 دانلود بازی کامپیوتر جنون سرعت Need For Speed Rivals

توضیحات: نسخه جدید بازی جنون Need For Speed سرعت بازی Need For Speed Rivals برای XBOX360 می باشد. جهت گیری NFS: Rivals بیشتر به سمت عناوین Criterion می‌باشد: بازی‌ هایی سریع، زیبا و با امکانات ارتباط اجتماعی گسترده. البته کمک کردن Criterion در امر ساخت بازی، یکی از دلایلی است که Rivals چنین جهتی را در پیش گرفته است. به هر حال، اعضای تیم سازنده‌ی بازی، افراد بسیار بااستعدادی هستند و تجربه‌ی چندین ساله‌ی Criterion در ساخت سری موفق Burnout نیز بیش از پیش تیم سازنده‌ی Rivals را تقویت می‌کند. AllDrive یکی از ویژگی‌های کلیدی نسخه‌ی جدید بازی رانندگی NFS بوده که افزونه‌ی بی‌نظیری برای Autolog  می‌باشد. در حالی که Autolog بر اساس دستاوردهای دوستانتان، چالش‌های غیر همزمانی را برای شما ارائه می‌کرد، AllDrive دوستانتان را مستقیما به بازی می‌آورد. هیچ گونه لابی، صفحه‌ی بارگذاری و هیچ گونه ساختار واضحی وجود ندارد؛ دوستان شما در محیط بازی در اطرافتان رانندگی می‌کنند و شما آن‌ها را می‌بینید. از بین بردن خط بین بخش تک نفره و چند نفره، ایده‌ی بسیار خوبی است که پیش از این نیز آن را در عناوینی نظیر Forza Horizon دیده‌ایم. این غیر قابل پیش بینی بودن فاکتور بسیار مهمی است که بازی را پویاتر می‌کند. در نمایشگاه Gamescom آلمان، این ساختار با نمایش پلیس‌ها و مسابقه دهندگان، نشان داده شد. امید است از بازی کامپیوتر جنون سرعت Need For Speed Rivals لذت کافی ببرید….

amirhossein بازدید : 36 چهارشنبه 17 اردیبهشت 1393 نظرات (0)
viber | 16.1 ، 36.35 MB

viber free call  دانلود Viber وایبر، نرم افزار موبایل برقراری تماس و ارسال پیامک رایگان   اندروید   آیفون
(۹۳/۲/۱۶) تغییرات:
به روز شدن نسخه اندروید (نسخه ۴٫۳٫۱٫۲۱)

به روز شدن نسخه آیفون (نسخه ۴٫۲)

امروز در ارم دانلود جدید ترین نسخه آیفون و اندروید  از نرم افزارمعروف Viber  وایبر، نرم افزار موبایل برقراری تماس و ارسال پیامک رایگان مخصوص گوشی های اندروید  و آیفون  و آیپاد را برای شما قرار داده ایم. نرم افزار Viber ابزاری است  که به شما اجازه می دهد تا در هر جای دنیا با دوستان خود که Viber بر روی گوشی آن ها نصب شده است تماس تلفنی برقرار کرده و یا اس ام اس رایگان ارسال کنید. فقط کافی است که گوشی شما از طریق WiFi یا ۳G به اینترنت متصل باشد، پس از اجرا، نرم افزار به صورت اتوماتیک تمامی دوستان شما که از این نرم افزار استفاده می کنند را شناسایی کرده و آماده برقراری ارتباط با آنها می شود. این برنامه احتیاج به نام کاربری و رمزعبور ندارد و از طریق شماره تلفن موبایل، ارتباط را برقراری می کند.هنگام استفاده از وایبر، تماس تلفنی شما به هر کاربر Viber دیگر آزاد است و کیفیت صدا خیلی بهتر از تماس های عادی (GSM) می باشد.  این نسخه های جدید نسبت به نسخه های قبلی دارای مزایای زیر است :

برای مشاهده و دانلود نرم افزار  Viber وایبر به ادامه مطلب بروید :

amirhossein بازدید : 53 چهارشنبه 17 اردیبهشت 1393 نظرات (0)
Opera v21.0 Build 1432.57 | 27.33 MB

Opera%2012.11%2032bit%20[www.EramDownload.com] دانلود آخرین نسخه مرورگر قدرتمند و سریع اپرا Opera v21.0 Build 1432.57

نرم افزار Opera Web Browser یکی از دیگر از  مرورگرهای محبوب ، قدرتمند و با محیط نرم افزاری زیبا و کاربر پسند که در سرعت بالای آن در کنار سادگی و استفاده کم از منابع سرور یک مرورگر مثال زدنی می باشد. مرورگر اپرا از پر سابقه ترین مرورگرها به حساب می آید به طوری که زمانی به عنوان رقیب اصلی فایرفاکس و IE به حساب می آمد اما با روی کار آمدن گوگل کروم با ریزش قابل توجه کاربر مواجه شد و نتوانست مثل گذشته به پیشرفت خود ادامه دهد. با این حال این مرورگر هنوز هم از نظر امکانات چیزی نسبت به رقیبانش کم ندارد و میتواند به عنوان یک انتخاب خوب برای وبگردی سریع و مطمئن مورد استفاده قرار گیرد. قابلیت ویژه و اختصاصی دیگر این مرورگر Opera Turbo نام دارد که برای افرادی است که از سرعت اینترنت پایین رنج می برند. این قابلیت با فشرده سازی صفحات وب و همچنین دانلود عکس ها به صورت کم حجم باعث سرعت بیشتر در بارگزاری صفحات خواهد شد. قابلیت پایه ای دیگری مانند tabbed browsing و مدیریت پسورد ها نیز در این مرورگر محبوب و قدیمی جای گرفته اند.هم اکنون می توانید آخرین ورژن این نرم افزار را از سایت atte دریافت نموده و برای دانلود، خواندن قابلیت های کلیدی این نرم افزار به ادامه مطلب مراجعه فرمایید…

amirhossein بازدید : 38 چهارشنبه 17 اردیبهشت 1393 نظرات (0)
Call of Duty Ghosts XBOXONE | 42408 MB

%20%281%29 دانلود بازی Call of Duty Ghosts برای XBOX ONE

توضیحات: نسخه کامل و نهایی COMPLEX – Region Free اولین بازی Dump (هک) شده کنسول XBOX One می باشد . بدون هیچ شکی یکی از بهترین بازی ها و پرطرفدار ترین بازی هایی که تاکنون عرضه شده است بازی زیبای ندای وظیفه می باشد . به مانند تمامی قسمت های گذشته Activision تمرکز بسیاری را برای خلق یک اثر درخشان دیگر مربوط به داستان Ghosts گذاشته است. داستانی که توسط Stephen Gaghan برنده ی اسکار فیلم Traffic نوشته شده است و بر خلاف قسمت های گذشته ی Call of Duty این بار شاهد داستانی عاطفی تر و تیره تر می باشیم و زمانی را روایت می کند که پس از یک رویداد ویرانگر که در توازن قدرت های جهانی تغییراتی بزرگ ایجاد می کند ، دیگر کشوری چندان به ایالات متحده اهمیت نمی دهد و دیگر کسی این کشور را به عنوان یک ابر قدرت به رسمیت نمی شناسد. بازی ندای وظیفه سربازان نامرئی Call Of Duty Ghosts یک روند و سیر سعودی جدیدی را در این بازی نشان خواهد داد که قطعا طرفداران زیادی برای خود جمع می کند…. این نسخه توسط گروه معتبر COMPLEX با برداشتتن قفل های امنیتی دیسک اصلی بازی هک شده و به صورت ISO منتشر شده است. اجرا شدن این بازی بر روی کنسول XBOX ONE بررسی نشده و فعلاً به دلیل هک نشدن خود کنسول بعید هست که اجرا شود. اما از آنجایی که احتمال می رود این کنسول به زودی هک شود ما این نسخه را در سایت ارم دانلود قرار داده ایم تا در زمان هک کامل کنسول بتوانید بازی را اجرا نمایید. بدیهی است در صورت هک شدن دیگر بازی های XBOX ONE و PS4 آنها نیز در سایت قرار خواهد گرفت.

تعداد صفحات : 35

اطلاعات کاربری
  • فراموشی رمز عبور؟
  • آرشیو
    نظرسنجی
    مدیریت جدید سایت از نظر مطالب و...چطور است؟؟؟
    آمار سایت
  • کل مطالب : 245
  • کل نظرات : 21
  • افراد آنلاین : 1
  • تعداد اعضا : 106
  • آی پی امروز : 6
  • آی پی دیروز : 16
  • بازدید امروز : 26
  • باردید دیروز : 20
  • گوگل امروز : 0
  • گوگل دیروز : 0
  • بازدید هفته : 108
  • بازدید ماه : 252
  • بازدید سال : 2,334
  • بازدید کلی : 132,018