loading...
سایت سرگرمی،خبر،دانلود نرم افزار موبایل و کامپیوتر...بالینک مستقیم
amirhossein بازدید : 211 شنبه 24 اسفند 1392 نظرات (0)

نرم‌افزار Telegram ابزاری ارتباطی است که با کمک آن می‌توانید با دوستان خود ارتباط داشته باشید. ارتباط متنی، ارسال پیام‌های صوتی، ارسال عکس و فیلم و اسناد از جمله امکانات این برنامه هستند. این برنامه که محیطی شبیه به اپلیکیشن محبوب WhatsApp دارد، امکان جالب دیگری نیز دارد که به‌شما اجازه می‌دهد پیام‌هایی که ارسال کرده‌اید را پس از مدت مشخصی از بین ببرید! یعنی این پیام‌ها از روی موبایل فردی که پیام برایش ارسال شده نیز پاک شود. این برنامه دارای سرورهایی بسیار امن و قدرتمند است. لطفاً توجه داشته باشید برای ارتباط با دوستانتان با کمک این برنامه باید هر دو طرف این برنامه را بر روی موبایل خود نصب کرده باشند. لطفاً توجه داشته باشید برای اجرای این برنامه به اندروید ۲.۲ و بالاتر نیاز دارید.

amirhossein بازدید : 102 جمعه 23 اسفند 1392 نظرات (0)

بازی رالی قهرمانی جهان ۴ WRC: FIA World Rally Championship  یکی از بازی های مهیج در سبک Racing میباشد که توسط شرکت Black Bean Games برای کنسول های PS3 ریلیز شده است. این بازی مسابفات رالی جهانی را که هر ساله بصورت رسمی برگزار میشود و شرکت کنندگان از کشور های مختلف حاضر میشوند را به بازی میکشد. هر فصل این مسابقات شامل ۱۳ مسابقه است که هرکدام در کشور مختلفی برگزار می‌گردد و در هر مسابقه به راننده‌ها و سازنده‌ها طبق شیوه امتیازدهی فیا امتیاز داده‌ می‌شود. بازی در جاده های خاکی پر و پیچ و خم به وقوع میپیوندد و شما باید با تسلط کامل و به کمک ترمز دستی ماشین را در جهت های مختلف با بالاترین سرعت کنترل کنید, دقت کنید سرعت ماشین به دلیل دارا بودن موتورهای ۱۶۰۰سی‌سی سوپرشارژشده کمی دشوار است!بازی به دو بخش قهرمانی و زمانی تقسیم شده و شما در بخش قهرمانی بصورت پله ای باید از رقیبان عبور کنید و در نهایت در مسابقات فیا عنوان قهرمانی را نصیب خود کنید.

WRC FIA World Rally Championship 4 PS3-DUPLEX

 

WRC 4 ps3 cover دانلود بازی WRC FIA World Rally Championship 4 برای PS3

amirhossein بازدید : 76 جمعه 23 اسفند 1392 نظرات (0)

داستان بازی ادامه Saints Row The Third است.جایی که شما دیگر یک گانگستر یا یک هنر پیشه نیستید بلکه شما اکنون رئیس جمهور آمریکا هستید. آقای Scott Phillips کارگردان بازی در این باره می گوید:”شما گانگتسر و هنر پیشه بودید.خوب اکنون باید چی کار کنیم؟آیا همین قضیه را ادامه بدهیم.خیر،ما دنبال چیز جدید تری هستیم پس رفتیم سراغ تبدیل شدن به یک رئیس جمهور". البته این رئیس جمهوری زیاد برای شما خوش شانسی نمی آورد.زیرا سیاره شما در خطر است.تعدادی از فضایی ها به واشنگتن حمله می کنند و شما رو می دزدند و با خود به سیاره عجیبی به نام Dominatrix می برند که در آن سیاره شهر Steelport شبیه سازی شده است.اکنون نوبت شما است که حال این ادم فضایی ها را بگیرید و برای بازگشتن به دنیای واقعی تلاش کنید.

Saints Row IV XBOX360-iMARS

 

Saints row IV xbox360 cover small دانلود بازی Saints Row IV برای XBOX360

 

amirhossein بازدید : 91 جمعه 23 اسفند 1392 نظرات (0)

LP3 دنیایی بزرگ و وحشی را روایت می‌کند که موجودات خطرناک آن را تسخیر کرده و همواره درون آن را به دنیای یخی تبدیل می‌کنند، البته شرایط اقلیمی است که باعث می‌شود تا فرآیندی این چنینی محیط را دگرگون کند. گرچه محیط را سازندگان به دنیای پر جزئیات تبدیل کرده‌اند ولی این شرایط آب و هوایی محیط است که باعث آشفتگی هرچه بیشتربازی و بازی‌باز می‌شود. محیطی یخ زده، آکنده از موجودات بزرگ و خطرناک که هر کدام به تنهایی توان نابود کردن هر جسم متحرک و غیر متحرکی را دارند، باعث می‌شود تا ترس و اضطرابی که در نسخه های پیشین اثری از وجودشان نبود به شکل واقعاً غیرقابل قبولی بازی را تسخر کنند و هیجانی که همواره از دو نسخه پیشین انتظار داشیتم را برایمان به ارمغان آورند. LP3 را همان طور که مشخص شده است با پسوند شماره ۳ نام گذاری کرده‌اند، ولی رسم بر این بوده است که در عناوینی که به صورت شماره گذاری شده منتشر می‌شوند شاهد اتفاقات جدید که پس از آخرین نسخه بازی رخ می‌داد، باشیم، اما در این بازی ماجرا کاملاً برعکس بوده و شاهد اتفاقاتی هستیم که ماقبل دو نسخه پیشین این سری رخ داده‌اند.

Lost Planet 3 XBOX360-iMARS

 

lost planet 3 xbox360 cover small دانلود بازی Lost Planet 3 برای XBOX360

 

amirhossein بازدید : 97 جمعه 23 اسفند 1392 نظرات (0)

در Grand theft Auto V با ۳ شخصیت قابل بازی مواجه خواهید شد که مایکل (Michael)، ترور (Trevor) و فرانکلین (Franklin) نام دارند. هر کدام از این شخصیت ها دارای مهارت های خاص خود هستند و هر کدام از آن ها را می توان تا ۳ درجه شخصی سازی کرد. همچنین این شخصیت ها دارای داستان خاص خود هستند و Rockstar برای هر کدام از آن ها یک داستان مخصوص را در نظر گرفته است. سرگذشت این شخصیت ها باعث شده که داستان بازی نیز بسیار پیچیده دنبال شود. در طول بازی، مراحلی مانند Three Leaf Clover در GTAVI وجود دارند که بسیار هیجان انگیز و درگیر کننده هستند. دن هازر (Dan Houser) می گوید که این بازی از نظر داستانی با نسخه های قبلی بسیار متفاوت است و بازیکنان با روند کاملاً تازه ای مواجه می شوند. همچنین انتخاب این ۳ شخصیت در هر لحظه از بازی امکان پذیر است. بازیکنان می توانند در هر زمان بین شخصیت ها تعویض کنند. منویی برای این کار به وجود آمده که Switch Characters نام دارد. در این حالت، دوربین بازی به حالتی مانند Google Earth درمی آید و بازیکنان می توانند شخصیت های بازی را مشاهده کنند و آن ها را برای بازی کردن انتخاب کنند. حال اگر این کار را انجام دهید و شخصیت خاصی را انتخاب نکنید، مشاهده می کنید که سایر شخصیت ها در طول روز چه کارهایی انجام می دهند و دست به چه فعالیت هایی می زنند. هر کدام از شخصیت ها، زمانی که کنترل آن ها را بدست نمی گیرید، کارهای خاصی را انجام می دهند و به شغل مخصوص خود مشغول هستند.

Grand Theft Auto V XBOX360-QUACK

 

GTA V xbox360 cover small دانلود بازی Grand Theft Auto V برای XBOX360

 

amirhossein بازدید : 34 جمعه 23 اسفند 1392 نظرات (0)

بهتر است کمی مثبت نگر باشیم PES 2014 .بسیار زیباست و نسبت به نسخه های قبلی اش پیشرفت چشمگیری داشته است. استادیومی که من در آن نسخه کوتاهی از بازی را بازی کردم، دقت جزئیات بسیار بالایی داشت و اتمسفری همانندیک استادیوم واقعی احساس می شد و تماشاگران هم دیگر همانند ربات های زشت نبودند! تماشاچیان پرچم های تیمشان را برافراشته بودند و با پیروزی تیم مقابل جوی متشنج به خود می گرفتند! ولی تا به اینجا بهترین ویژگی بصری بازی PES 2014بازیکنان است.فایده ای که استفاده از موتور فاکس برای بازی داشته است بسیار بارز بوده است. تکستچرهای پوست فوق العاده بنظر می رسند. در بازبینی گل ها و خوشحالی پس از به ثمر رسیدن گل شما می توانید به راحتی رگ های زیرپوست بازیکنان را در حال تپش ببینید. یا ریزش عرق از صورت بازیکنانی که بیشتر فعالند را ببینی.و شباهت برخی بازیکنان مشهور به چهره واقعی شان همانند بالوتلی، اوزیل و شواین اشتایگر بطور صادقانه ای زیاد است.

Pro Evolution Soccer 2014 XBOX360-COMPLEX

Note| Region: PAL

 

PES2014 xbox360 cover small دانلود بازی Pro Evolution Soccer 2014 برای XBOX360

 

amirhossein بازدید : 40 جمعه 23 اسفند 1392 نظرات (0)

همانند سال گذشته، نمی توان درباره FIFA 14 مطلب نوشت، اما آن را با نسخه قبلی اش مقایسه نکرد. قابلیت های جدیدی به نام های Pro Shot ،Teammate Intelligence و Variable Dribble Touches به بازی اضافه شده اند که تغییرات بسیار بزرگی را در این سری ایجاد خواهند کرد. از این رو، به نظر می رسد که FIFA 14 بزرگترین تغییرات را نسبت به نسخه قبلی در خودش قرار داده باشد. EA امیدوار است که بتواند با این روند، همچنان FIFA را موفق ترین فوتبال این نسل نگه دارد. آقای نیک چنون (Nick Channon) تهیه کننده این بازی می گوید: "هدف اصلی در FIFA 14 این است که بازیکنان بتوانند گل های بسیار خوبی بزنند و این موضوع تنها مربط به شوت کردن نمی شود.
بلکه بازی به شکلی ساخته شده که شما فرصت بهتری برای شوت کردن و گل زدن پیدا کنید. در بازی های قبلی، زمانی که می خواستید در بین مدافعان فضای خوبی پیدا کنید، باید زیاد عقب و جلو می رفتید که این کار کمی تکراری می شد و سرانجام بازیکنان می توانستند گل های نه چندان خوبی بزنند. این چیزی است که ما می خواستیم در این بازی تغییر دهیم." در FIFA 13 ما با First Touch روبرو شدیم و اکنون این قابلیت به سیستم دریبل های بازی نیز منتقل شده است. در این نسخه، توپ به شکل خودکار در زمان دویدن به پای بازیکنان نمی چسبد و کنترل توپ به مهارت های فردی بازیکن نیز بستگی دارد.

FIFA 14 XBOX360-FAIZY | Region Free

 

FIFA 14 xbox360 cover دانلود بازی FIFA 14 برای XBOX360

تعداد صفحات : 35

اطلاعات کاربری
  • فراموشی رمز عبور؟
  • آرشیو
    نظرسنجی
    مدیریت جدید سایت از نظر مطالب و...چطور است؟؟؟
    آمار سایت
  • کل مطالب : 245
  • کل نظرات : 21
  • افراد آنلاین : 1
  • تعداد اعضا : 106
  • آی پی امروز : 4
  • آی پی دیروز : 16
  • بازدید امروز : 11
  • باردید دیروز : 20
  • گوگل امروز : 0
  • گوگل دیروز : 0
  • بازدید هفته : 93
  • بازدید ماه : 237
  • بازدید سال : 2,319
  • بازدید کلی : 132,003