loading...
سایت سرگرمی،خبر،دانلود نرم افزار موبایل و کامپیوتر...بالینک مستقیم
amirhossein بازدید : 37 چهارشنبه 17 اردیبهشت 1393 نظرات (0)

در مطالب گذشته توضیحاتی پیرامون کدهای مخفی گوشی های تلفن همراه بیان کردیم و کدهای مخفی سامسونگ و کدهای ال جی را نیز معرفی کردیم .
در این مطلب از سایت atte کدهای مخفی گوشی های  را برای شما گردآوری نموده ایم که امیدواریم مورد توجه واقع شود .

                            atte.ir     

amirhossein بازدید : 67 چهارشنبه 17 اردیبهشت 1393 نظرات (0)

در مطالب گذشته توضیح مختصری راجع به کدهای مخفی گوشی های تلفن همراه بیان نمودیم و کدهای مخفی مدل های  سامسونگ را نیز برای شما دوستان عزیز معرفی کردیم .
در این مطلب کدهای مخفی ال جی را برای طرفداران این برند محبوب جمع آوری کرده ایم که امیدواریم مورد توجه شما عزیزان قرار گیرد .

                       کد های مخفی LG

amirhossein بازدید : 36 چهارشنبه 17 اردیبهشت 1393 نظرات (0)

گوشی های سامسونگ یکی از پرطرفدارترین برندهای موجود در بازار موبایل می باشند .هر کدام از برندهای گوشی دارای تعدادی کد مخفی مختص خود می باشند که بین اکثر مدلهای آن برند مشترک هستند . با وارد کردن این کدهای مخفی میتوانید به بسیاری از تنظیمات داخلی گوشی و یا منوهای سیستمی دسترسی داشته باشید و یا برخی کارها را بطور سریعتر یا اصطلاحا میانبر انجام دهید .

                         کد های مخفی گوشی سامسونگ

amirhossein بازدید : 41 سه شنبه 16 اردیبهشت 1393 نظرات (0)

 

 

3

یکی از دردناک‌ترین لحظات برای هر دوست‌دار فناوری وقتی است که یک تلفن‌ همراه هوشمند را در وضعیت خیس شده می‌بیند. ر این مقاله قصد داریم تا پنج گام برای نجات گوشی خیس شده را به شما بگوییم که می‌توانند تاثیر بسیار شگفت‌انگیزی بر روی بقای دستگاه شما داشته باشند.

این گام‌ها بسیار ساده‌ هستند و ممکن است پیش از این با برخی از آن‌ها آشنایی داشته باشید ولی نکات ظریفی در اجرای هریک از آن‌ها وجود دارد که می‌تواند جلوی ضرر مالی شما را بگیرد و به سادگی بتوانید از یک لطمه بزرگ جلویری نمایید. نکته مهم در نابودی تلفن همراه این است که تنها یک دستگاه از دست نرفته است بلکه اطلاعات بسیار فراوانی درون این دستگاه وجود داشته‌ است که شاید دیگر نتوان به آن‌ها دست یافت بنابراین نخستین پیشنهاد ما به شما رعایت ایمنی در مصرف و استفاده از تلفن‌همراه هوشمند است و در دومین گام درصورتی که حوادثی از این دست برای شما رخ‌ داد امیدواریم محتوای این متن به داد دستگاه شما برسد.

amirhossein بازدید : 33 سه شنبه 16 اردیبهشت 1393 نظرات (0)

امروزه تمام دنیای ما انباشته شده از انبوه رمزها و کلمات عبور، مانند کلمه عبور عابر بانک، کلمه عبور ایمیل و کلمه عبور سیستم های رایانه ای و … البته این کلمات و رمز ها ضرویست و امنیت ما را تا اندازه ای تامین می کند اما در مواقعی ممکن است که افرادی رمز عبور خود را فراموش کنند، دراین صورت چه کار باید کرد آیا باید قید همه چیز را زد یا هنوز امیدی هست که به اطلاعات دسترسی داشته باشیم؟!!!

اگر الگو قفل گوشی اندرویدی خودرا فراموش کرده اید دیگر نگران اطلاعات خود نباشید چون به روشی آسان می توان آن را باز کرد.

 

 

باز کردن قفل اندروید,موبایل

 

amirhossein بازدید : 35 سه شنبه 16 اردیبهشت 1393 نظرات (0)

 

 

13938448861 احتمال حذف کارت سوخت

 

احتمال حذف بنزین سهمیه ای و حذف شدن کارت سوخت

 
نایب رییس کمیسیون انرژی مجلس گفت:‌ درصورت حذف بنزین سهمیه‌ای کارت‌های سوخت نیز حذف می‌شوند.

به گزارش خانه ملت علی مروی با اشاره به  احتمال حذف کارت‌های سوخت اظهار داشت: در صورتی که قیمت بنزین تک نرخی شود کارت‌های سوخت حذف می‌شوند.

نماینده مردم نیشابور و فیروزه در مجلس شورای اسلامی افزود:‌ ارائه کارت سوخت اقدام مناسبی جهت جلوگیری از قاچاق سوخت و همچنین اتلاف وقت مشتریان بوده است و تا زمانی که بنزین دو نرخی و سهمیه‌ای باشد کاربرد خواهد داشت.

نایب رئیس کمیسیون انرژی مجلس تصریح کرد: هنوز در مورد قیمت و یا تک نرخی شدن بنزین تصمیم نهایی اتخاذ نشده است و در صورت نهایی شدن، راجع به حذف یا تداوم کاربرد کارت‌های سوخت تصمیم گیری خواهد شد.اما قطعا در نبود بنزین سهمیه ای دلیلی برای استفاده از کارت های سوخت وجود ندارد.

منبع:فان پی سی 

تعداد صفحات : 35

اطلاعات کاربری
  • فراموشی رمز عبور؟
  • آرشیو
    نظرسنجی
    مدیریت جدید سایت از نظر مطالب و...چطور است؟؟؟
    آمار سایت
  • کل مطالب : 245
  • کل نظرات : 21
  • افراد آنلاین : 2
  • تعداد اعضا : 106
  • آی پی امروز : 17
  • آی پی دیروز : 16
  • بازدید امروز : 108
  • باردید دیروز : 20
  • گوگل امروز : 0
  • گوگل دیروز : 0
  • بازدید هفته : 190
  • بازدید ماه : 334
  • بازدید سال : 2,416
  • بازدید کلی : 132,100