loading...
سایت سرگرمی،خبر،دانلود نرم افزار موبایل و کامپیوتر...بالینک مستقیم
amirhossein بازدید : 39 جمعه 12 اردیبهشت 1393 نظرات (0)
Adobe Flash Player v13.0.0.206 Final | ~16 MB

 Adobe.Flash .Player.v13.0.0.206.www .EramDownload.com  دانلود نرم افزار فلش پلیر برای مرورگرها Adobe Flash Player v13.0.0.206 Final

برای مشاهده کلیپ های فلش و فایلهای SWF در صفحات وب که تقریباً در تمام صفحات وب به چشم میخورد نیاز مبرم به نرم افزاری همچون Adobe Flash Player دارید که تیم نرم افزاری ارم دانلود در همین راستا برای شما کاربران عزیز انواع نسخه های  جدید نرم افزار Adobe Flash Player را محیای دانلود کرده است.

amirhossein بازدید : 98 پنجشنبه 11 اردیبهشت 1393 نظرات (0)

ویندوز ۷ سیستم عامل نسبتا خوب و جالبیست، اما مانند اکثر سیستم عامل های معروف دیگر هیچ گاه کامل و بی عیب نبوده و نیست. بعضی از مشکلات ویندوز ۷ ناشی از اشکالات نرم افزاری یا باگ هستند و بعضی دیگر هم مربوط به عدم تنظیمات مناسب در  ویژگی ها و تنظیمات ویندوز می شود. در هر صورت، بروز خطا و پیام های هشدار دهنده آزار دهنده هستند و آنچه در این مقاله قصد پرداختن و شرحش را داریم مربوط به راهنمای رفع سریع همین مشکلات در ویندوز ۷ است.

برخی از شایع ترین مشکلات گزارش شده از سوی کاربران ویندوز ۷ مربوط به مشکلات عدم سازگاری ویندوز جدید با برنامه های قدیمی تر، سرعت پایین ویندوز در سخت افزارهای قدیمی یا ضعیف، و مشکل با تم Aero و ویژگی ها و امکانات آن است. در این مقاله، من به شما نشان می دهم چگونه این رنجش ها را حل کنید. برای کسانی که ترجیح می دهند  از برنامه تعمیر خودکار مشکلات استفاده کنند، هم در انتهای این مقاله چندتایی نرم افزار  به عنوان یک راه حل مفید وکاربردی پیشنهاد شده است.

amirhossein بازدید : 47 پنجشنبه 11 اردیبهشت 1393 نظرات (0)
چهار روش از مهمترین راهکار‌ها را برای جلوگیری از هک شدن گوشی‌های هوشمند و پیشگیری از اینگونه اتفاقات را برایتان ارائه می دهیم.
 
خبرگزاری ایسنا: امروزه گوشی‌های هوشمند با داشتن سیستم عامل بسیار مورد تهدید هک شدن قرار دارند و به همین دلیل کاربران به خاطر اطلاعات مهمی که در گوشی هایشان وجود دارد، باید از روش‌هایی برای محافظت اطلاعاتشان استفاده کنند.

در همین راستا چهار روش از مهمترین راهکار‌ها را برای جلوگیری از هک شدن گوشی‌های هوشمند و پیشگیری از اینگونه اتفاقات را برایتان ارائه می دهیم.

4 راه ساده برای جلوگیری از هک گوشی!
amirhossein بازدید : 73 پنجشنبه 11 اردیبهشت 1393 نظرات (0)
در این مقاله ما قصد داریم برخی از مهمترین میانبر های صفحه کلید ارائه شده در ویندوز را خدمت شما خوانندگان گرامی معرفی نمائیم. برخی از این موارد را خیلی ها به خوبی شناخته و به طور منظم از آن استفاده می کنند اما برخی از آنها نیز ممکن است برای شما اولین بار باشد که معرفی می شود و قبلا آن را نمی دانستید!
 
هنگامی که پای کامپیوتر به میان می آید هر کسی نیاز به سرعت بالا و انجام شدن هر چه سریع تر کارها دارد. برای مثال زیاد اتفاق می افتد که کارمندان در ادارات تحت فشارکارفرمایان یا رئیس خود قرار بگیرند که کاری را سریع تحویل دهند، و غیره. در این صورت، همیشه دانستن و استفاده از میانبرهای صفحه کلید (Keyboard shortcuts  به معنی انجام فرامین متداول با کلید های ترکیبی صفحه کلید رایانه به جای استفاده از منوها و راست کلیک کردن) می تواند نقش موثری در افزایش سرعت کار و بهره وری بالا تر داشته باشد. به این ترتیب صدها نوع میانبر صفحه کلید های به طور کلی به وجود آمده و حتی میانبرهای صفحه کلید برای هر نرم افزاری به طور مجزا وجود دارد.
در این مقاله ما قصد داریم برخی از مهمترین میانبر های صفحه کلید ارائه شده در ویندوز را خدمت شما خوانندگان گرامی معرفی نمائیم. برخی از این موارد را خیلی ها به خوبی شناخته و به طور منظم از آن استفاده می کنند اما برخی از آنها نیز ممکن است برای شما اولین بار باشد که معرفی می شود و قبلا آن را نمی دانستید!
 
همچنین ممکن است علاقه به خواندن مطالب قبلی در  رابطه با "صفحه کلیدهای جالب” و "صفحه کلید لیزری” داشته باشید که نوشته های فوق به این مقالات لینک شده اند.
amirhossein بازدید : 45 پنجشنبه 11 اردیبهشت 1393 نظرات (0)
وقتی یک فایل را از روی هارد دیسک کامپیوتر خود حذف یا در اصطلاح رایج‌ترش Delete می‌کنید فایل مذکور کماکان بر روی هارد دیسک موجود است و حتی وقتی سطل بازیافت (Recycle Bin) را نیز خالی می‌کنید کماکان وضعیت آن فایل فرقی نکرده است.
 
یک پزشک: وقتی یک فایل را از روی هارد دیسک کامپیوتر خود حذف یا در اصطلاح رایج‌ترش Delete می‌کنید فایل مذکور کماکان بر روی هارد دیسک موجود است و حتی وقتی سطل بازیافت (Recycle Bin) را نیز خالی می‌کنید کماکان وضعیت آن فایل فرقی نکرده است.


اگر حواستان به این موضوع نباشد این امکان را فراهم آورده‌اید تا سایر افراد در حالی که شما فکر می‌کنید برخی از فایل‌های مهم و حیاتی خود را پاکسازی کرده‌اید آنها را بازیابی و مورد استفاده قرار دهند و اهمیت مسئله زمانی چند برابر می‌شود که مثلاً قصد دارید به هر دلیلی مالکیت یک کامپیوتر یا هارد دیسک که مدتی مورد استفاده شما بوده است را به فرد دیگری واگذار نمائید.
amirhossein بازدید : 71 پنجشنبه 11 اردیبهشت 1393 نظرات (0)
Need For Speed Rivals | 8002 MB

 

%20%281%29 دانلود بازی Need For Speed Rivals برای XBOX360

توضیحات: نسخه جدید بازی جنون Need For Speed سرعت بازی Need For Speed Rivals برای XBOX360 می باشد. جهت گیری NFS: Rivals بیشتر به سمت عناوین Criterion می‌باشد: بازی‌ هایی سریع، زیبا و با امکانات ارتباط اجتماعی گسترده. البته کمک کردن Criterion در امر ساخت بازی، یکی از دلایلی است که Rivals چنین جهتی را در پیش گرفته است. به هر حال، اعضای سازنده‌ی بازی، افراد بسیار بااستعدادی هستند و تجربه‌ی چندین ساله‌ی Criterion در ساخت سری موفق Burnout نیز بیش از پیش تیم سازنده‌ی Rivals را تقویت می‌کند. AllDrive یکی از ویژگی‌های کلیدی نسخه‌ی جدید NFS بوده که افزونه‌ی بی‌نظیری برای Autolog  می‌باشد. در حالی که Autolog بر اساس دستاوردهای دوستانتان، چالش‌های غیر همزمانی را برای شما ارائه می‌کرد، AllDrive دوستانتان را مستقیما به بازی می‌آورد. هیچ گونه لابی، صفحه‌ی بارگذاری و هیچ گونه ساختار واضحی وجود ندارد؛ دوستان شما در محیط بازی در اطرافتان رانندگی می‌کنند و شما آن‌ها را می‌بینید. از بین بردن خط بین بخش تک نفره و چند نفره، ایده‌ی بسیار خوبی است که پیش از این نیز آن را در عناوینی نظیر Forza Horizon دیده‌ایم. این غیر قابل پیش بینی بودن فاکتور بسیار مهمی است که بازی را پویاتر می‌کند. در نمایشگاه Gamescom آلمان، این ساختار با نمایش پلیس‌ها و مسابقه دهندگان، نشان داده شد.

تعداد صفحات : 35

اطلاعات کاربری
  • فراموشی رمز عبور؟
  • آرشیو
    نظرسنجی
    مدیریت جدید سایت از نظر مطالب و...چطور است؟؟؟
    آمار سایت
  • کل مطالب : 245
  • کل نظرات : 21
  • افراد آنلاین : 2
  • تعداد اعضا : 106
  • آی پی امروز : 14
  • آی پی دیروز : 16
  • بازدید امروز : 88
  • باردید دیروز : 20
  • گوگل امروز : 0
  • گوگل دیروز : 0
  • بازدید هفته : 170
  • بازدید ماه : 314
  • بازدید سال : 2,396
  • بازدید کلی : 132,080