loading...
سایت سرگرمی،خبر،دانلود نرم افزار موبایل و کامپیوتر...بالینک مستقیم
amirhossein بازدید : 204 چهارشنبه 14 اسفند 1392 نظرات (0)

فسرده ای؟ تنهایی؟ حوصله نداری؟ میکروفون رو بردار رفیقت رو به دوئل خوانندگی دعوت کن و یک پارتی شخصی بزرگ برای خودت راه بنداز! Plug In Digital تقدیم میکند. شما استعداد خوانندگی دارید؟ اینو باید کل جهان بفهمند..پس بخوانید و در شبکه های اجتماعی آنلاین شیر کنید تا همه فهمند شما کی هستید. بازی زیبای اجازه خواندن یک بازی متفاوت میباشد که شما در آن باید خوانندگی کنید. بیش از ۲۰ آهنگ برتر از خوانندگان معروف جهانی در این بازی وجود دارد و شما با انتخاب یکی از آنها باید با آنها بخوانید و رقابت کنید تا پیروز شوید.میتوانید بازی را به صورد دو نفره انجام دهید یا با رفیقتان آنلاین بازی کنید یا دسته جمعی رقابت کنید و حتی در اینترنت در شبکه هایا جتماعی شیر کنید.یک بازی شاد و بسیار زیبا که استعداد خوانندگی شما را کشف خواهد کرد! پس میکروفون رو برداریید و آواز بخوانید.. این بازی برای نینندو wii منتشر شده بود که هم اینک نسخه کامپیوتر این بازی در دسترس شماست.

Let's Sing PC-DOGE

 


amirhossein بازدید : 154 چهارشنبه 14 اسفند 1392 نظرات (0)

 این تصاویر دارای تنوع موضوعی بوده که میتوانید از این عکس ها به عنوان یک کاربر حرفه ای در طراحی های خود استفاده کنید. در ضمن به علت متنوع بودن رزولوشن عکس ها شما قادر خواهید بود تا از این عکس ها به عنوان یک کاربر عادی برای بک گراند ویندوز خود استفاده نمایید.  والپیپرها عکس های زیبایی می باشند که بیشتر برای استفاده در دسکتاپ مناسب هستند و در اندازه ها و کیفیت های گوناگونی موجود هستند . این بار برای شما کاربران گرامی دانلودها ، مجموعه ای از ۱۰۰ والپیپر زیبا با موضوع های مختلفی HD آماده کرده ایم. این تصاویر با فرمت  jpg و در ابعاد ۱۹۲۰×۱۲۰۰ آماده شده اند .امیدواریم از این مجموعه هم لذت ببرید.

amirhossein بازدید : 110 چهارشنبه 14 اسفند 1392 نظرات (0)

Google Chrome 33 جز مرورگرهای پرسرعت در اینترنت می باشد و رغیب اصلی مرورگرهایی همچون اینترنت اکسپلورر و فایرفکس به شمار میرود. این مرورگر از امکان جدیدی که در IE 11 قرار گرفته استفاده می کند در واقع به کاربر این امکان را می دهد که به صورت ناشناس در اینترنت به گشت و گذار بپردازد بدون آنکه هیچ اثری از خود در وب سایت ها به جای بگذارد. همچنین امنیت در گوگل کروم بسیار بالاست به طور خلاصه میتوان گفت که در این مرورگر از نوعی تکنولوژی جدید به نام جعبه شنی استفاده شده که به هنگامی که یک هکر قصد نفوذ به سیستم و هک مرورگر را دارد با این جعبه شنی رو به رو میشود و در ابتدا می بایست این جعبه را دور بزند. از دیگر ویژگی های این مرورگر میتوان به داشتن امنیت بسیار بالا ، باز کردن چندین سایت به صورت همزمان در یک صفحه Tab Browsing ، پشتیبانی از پلاگین های مختلف ، امکان بلوک کردن پنجره های تبلیغاتی مزاحم Pop-up Blocker ، دانلود بسیار سریع از سایت ها ، امکان جستجو در موتورهای جستجوگر معروف ، محیط گرافیکی بسیار زیبا و … اشاره نمود.

amirhossein بازدید : 64 سه شنبه 13 اسفند 1392 نظرات (0)

Opera سریع ترین مرورگر اینترنت روی زمین! این مرورگر با سرعت باور نکردنی صفحات اینترنت را برای شما بار گذاری می کند. اساس کار اپرا به این صورت است که اول متن سایت بارگذاری می شود و سپس بتدریج عکس ها بارگذاری میشوند، به علاوه اینکه عکس ها اول به صورت کامل با کیفیت کم نمایان میشوند و رفته رفته بر کیفیت عکس افزوده می شود. اپرا تمام محدودیت های همچون جلوگیری از راست کلیک، جلوگیری از مشاهده سورس صفحه، جلوگیری از انتخاب متن و … همه را از پیش پای شما بر می دارد و شما را قادر می سازد با دستی کاملاً باز به جستجو و گشت و گذار در وب بپردازید. علاوه بر این مرورگر وب اپرا امکاناتی همچون دریافت ایمیل، چت و مدیریت دانلود را برای شما فراهم می سازد. این مرورگر با اضافه کردن قابلیت هایی همچون SpeedDial برای دسترسی به صفحات وب مورد علاقه به طور سری، همچنان گزینه محبوب ترین مرورگر در میان کاربران خاص خود می باشد.

amirhossein بازدید : 42 سه شنبه 13 اسفند 1392 نظرات (0)

جایزه آکادمی (به انگلیسی: Academy Award) که به‌طور غیررسمی اسکار (Oscar) می‌نامند؛ جایزه‌ای است که هر ساله توسط آکادمی علوم و هنرهای تصاویر متحرک (AMPAS) به بهترین آثار صنعت سینما اهدا می‌شود. این مراسم یکی از شاخص‌ترین مراسم‌های اهدای جوایز در جهان است و ساله در بیش از ۱۰۰ کشور جهان به‌صورت زنده پخش می‌شود. همچنین در بخش رسانه، قدیمی‌ترین مراسم اهدای جوایز به شمار رفته و جوایزی نظیر جایزه گرمی (برای موسیقی)، جایزه امی (برای تلویزیون) و جایزه تونی (برای تئاتر) پس از آن شکل گرفتند. آکادمی علوم و هنرهای تصاویر متحرک توسط لوئیز بی. مایر مدیر استودیوی متروگلدوین مایر ایجاد شد. جوایز اصلی در یک جشن که مستقیما از تلویزیون پخش می‌شود، اغلب در ماه مارس بعد از سال مربوطه و ۶ هفته پس ار اعلام اسامی نامزدین اعطا می‌شوند. این جشن بسیار مجلل و با شکوه است و تمامی مدعوین بر روی فرشی قرمز رنگ که توسط برجسته‌ترین طراحان مدروز آماده شده راه می‌روند. بر اساس تخمین‌ها هر سال بیش از یک میلیارد نفر به صورت زنده و یا ضبط شده این جشن را تماشا می‌کنند.

هم اکنون مراسم سال ۲۰۱۴ که ۸۶امین دوره از مراسم سالیانه می باشد آماده دانلود بوده و شما می توانید برای اولین بار میان وبسایت های ایرانی این مراسم را با لینک مستقیم و به طور کاملا رایگان از وبسایت دی ال تو یو دریافت نمایید.

|فرش قرمز مراسم Oscars Red Carpet Live 2014 به پست افزوده شد|


amirhossein بازدید : 49 یکشنبه 11 اسفند 1392 نظرات (0)

Trojan Killer 2.2.1.9 نرم افزاری جهت حذف تروجان ها و کشتن تروجان ها می باشد ، این نرم افزار توسط کمپانی GridinSoft که یکی از سازندگان نرم افزار می باشد منتشر شده است. این نرم افزار دارای قابلیت قدرت تشخص فوق العاده تروجان ها می باشد ، این برنامه هر تروجانی را شناسایی میکند ، مانند تروجان های یاهو ، تروجان های امکان اتصال ریموت و فایل منیجر را غیر فعال میکند. Trojan Killer به معنی کشنده تروجان می باشد ، ویژگی مفید این برنامه این است که فایل ها را در سریع ترین زمان ممکن تشخیص میدهد . اگر امنیت کامپیوتر شما در خطر باشد برنامه کامپیوتر را در همان لحظه ریست میدهد و آی پی شما را تغییر میدهد این برنامه را از دست ندهید!

amirhossein بازدید : 28 یکشنبه 11 اسفند 1392 نظرات (0)

آنتی‌ویروس Norton Security از موبایل و تبلت اندرویدی شما در مقابل سرقت اطلاعات، کرم‌ها و ویروس‌ها محافظت می‌کند. امکاناتی نظیر مشخص کردن مکان دستگاه گم شده و همچنین اسکن تمامی اپلیکیشن‌های شما جهت اطمینان از نبود ریسک امنیتی از قابلیت‌های دیگر این برنامه هستند. لطفاً توجه داشته باشید برای اجرای این برنامه به اندروید ۲.۱ و بالاتر نیاز دارید.

تعداد صفحات : 35

اطلاعات کاربری
  • فراموشی رمز عبور؟
  • آرشیو
    نظرسنجی
    مدیریت جدید سایت از نظر مطالب و...چطور است؟؟؟
    آمار سایت
  • کل مطالب : 245
  • کل نظرات : 21
  • افراد آنلاین : 1
  • تعداد اعضا : 106
  • آی پی امروز : 16
  • آی پی دیروز : 16
  • بازدید امروز : 96
  • باردید دیروز : 20
  • گوگل امروز : 0
  • گوگل دیروز : 0
  • بازدید هفته : 178
  • بازدید ماه : 322
  • بازدید سال : 2,404
  • بازدید کلی : 132,088